20 Temmuz 2016 Çarşamba

Tatilde 5 zencinin tecavüzüne uğradım

Merhaba ben Meltem 19 yaşında 55 kg 1.68 boyunda kumral bir bayanım. Geçen yıl her sene olduğu gibi antalyaya tatile gitmiştik. Ben denize girmeyi çok severim. şnorkel ile denizin içindeki canlıları saatlerce izler denizden çıkmak bilmem. bu senede öyle başlamıştı, zamanımın çoğunluğunu denizde geçiriyordum. eylül ayının sonuna doğru buralar yavaş yavaş boşalır sahiller sakinleşirdi. Bu dönemde de ben denize girmekten vazgeçmezdim. yine birgün şnorkelimi takıp denize girdim üzerimde mavi bikinim vardı. Akşama doğru artık pek kimse kalmamış tek tük kişiler sahilde gitmek için toparlanıyordu. ama hala hava aydınlıktı. ben yine deniz canlılarını incelerken acayip birşey gözümün önünden geçti. su bulanıklaştığından ne olduğunu tam olarak göremedim. Dikkatlice baktığımda yılana benzeyen birşey gibi olduğunu gördüm. su yılanları genelde zararsızdır ama korkmuştum. Sahile doğru yüzmek için geriye doğru döndüğümde aynı şeyden bir tane daha gördüm ve ne olduğunu anlamak için suyun içerisinden kafamı çıkardığımda etrafımı çevirmiş olan 5 zenci ile karşılaştım. Zenciler suyun içinde mayolarını indirmiş bir biçimde duruyorlardı. sahile dönüp baktığımda az önce toparlanan kişiler gitmiş kimseler kalmamıştı. Ben belki bir duyan olur diye avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım. Zenciler birden üzerime doğru gelerek beni kollarım ve ayaklarımdan yakalayarak kıyıya doğru götürdüler. Ben çırpınıyordum ve çığlık atıyordum. Kıyıya geldiğimizde az önceki yılan zannettiğim şeylerin birer zenci yarrağı olduğunu anlamıştım. Zenciler hiç oyalanmadan bikinimin üzerini çıkarıp attılar ve birisi göğüslerime yumuldu. Meme uçlarıma dil darbeleri atıyor avuçlarıyla göğüslerimi yoğuruyordu. Bir süre sonra diğerleri de yanıma gelerek birisi altımdan bikinimin altını çekerek çıkardı. ve birazdan sikecek olduğu amımı yalamaya başladı. diliyle amımın dudaklarını yalıyor içeriye dil darbeleri atıyordu. Ben yavaş yavaş zevk almaya başlasam da belli etmemeye çalışıyordum. Birazdan amımı yalayan sikinin başını amıma dayadı. Artık yılan sokmak üzereydi ben çaresiz bekliyordum. yılan yavaş yavaş içime kayarak girdi ve dibimi buldu. Zencinin o kadar uzun bir yarrağı vardı ki sanki başı miğdeme kadar ulaşmıştı. Her pompaladığında ağzımdan çıkacakmış gibi oluyordu. Zenci belimi kavramış iki bacağımı havaya dikmiş o şekilde içime girip çıkıyordu.
İyice hızlandı ve dibine kadar sokup titremeye başladı. içime ılık sıvılar akıyordu. Yarrağının çıkışı ile birlikte o sıvılarda amımın dudaklarından süzülmeye başladı. Zenci yerini başkasına bırakmıştı. Bu zencinin yarrağı o kadar uzun değildi ama kalınlığı diğerinin iki katı kadar rahat vardı. zenci zaten havada olan bacaklarımı omuzuna aldı ve elini ıslatarak göt deliğime orta parmağını geçirdi. çok acımıştı ben çığılığı bastım. birazdan orta parmağı ile pompalamaya başladı. sonra işaret parmağını da zorlayarak içime yerleştirdi, bir sürede o şekilde pompaladıktan sonra sikini tükürükleyerek arka deliğime dayadı. Bu kez yılan arkadan sokacak ve deliğimi parçalayacaktı. Yılanın başının girişi ile ben çığlığı bastım. Yılanın devamı içime kaydıkça çığlığımın şiddeti artmıştı. Yılan hiç durmadan göt deliğimi parçalayarak içime yerleşmişti. Zenci içimden çıkarmıyor öylece bekliyordu. ben de götüm ayrılmış bir şekilde bacaklarım zencinin omuzunda acılar içinde yatıyordum. zenci birazdan pompalamaya başladı acım iyice artmıştı. deliğimin darlığından dolayı zenci daha fazla dayanamadı ve döllerini içime akıttı. götümden çıktığında göt deliğim iyice uyuşmuştu. Beni tutup kaldırdılar bir zenci altıma yattı ve beni üzerine oturtular yerde yatan götüme girmişti. Diğeri de gelip amıma yarrağını soktu. artık ikisi birden içimdeydi. Deliklerim dolmuş kıpırdayamıyordum. diğeri yanıma gelerek yarrağını yüzüme sürmeye başladı ve dudaklarımın etrafına sürerek zorla ağzıma soktu. altımda iki adam deliklerime pompalarken bu zenci de ağzımın içine pompalıyordu. bu şekilde içimdeki iki zenci aynı anda patlayı verdi ve içimi doldurdular. ağzımdaki de bütün döllerini yüzüme boşalttı. beni saatlerce siktiler. beni bıraktıklarında saat gece 11 gibiydi. bikinimi elime verdiler, şnorkelin borusunu götüme soktular ve çıkarmamamı yoksa götüme iki yarrak sokacaklarını söylediler. Ben de korkudan sözlerini dinleyip çarpık çarpık yürüyerek ordan uzaklaştım. bir tenha da bikinimi giyip eve gittim.

5 yorum:

  1. Merhaba benim adım OGUZ yaşım 46. Boy175 kilo80 sexde sınırsız heyecanı çılgınlığı Sınırlar en uç noktada yaşar yaşatırım. Yaşamak isteyen heryaştan tüm bayanları bekliyorum hijyenve gizlilik prensibimdir arzu eden 0538.705.18.34 den ulaşabilirsiniz gerçek kişiler arasın İstanbul dayım
    Lütfen. Ama lütfen gereksiz kişiler aramasın 7/24 telefon açıktır
    0538.705.18.34/0538.705.18.34./0538.705.18.34 görüşmek üzere bekliyorum Gel beraber zevkten heyecandan uçalım nedersinnn?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
    2. beyler mesaj 05453676612

      Sil
  2. Merhaba benim adım OGUZ yaşım 46. Boy175 kilo80 sexde sınırsız heyecanı çılgınlığı Sınırlar en uç noktada yaşar yaşatırım. Yaşamak isteyen heryaştan tüm bayanları bekliyorum hijyenve gizlilik prensibimdir arzu eden 0538.705.18.34 den ulaşabilirsiniz gerçek kişiler arasın İstanbul dayım
    Lütfen. Ama lütfen gereksiz kişiler aramasın 7/24 telefon açıktır
    0538.705.18.34/0538.705.18.34./0538.705.18.34 görüşmek üzere bekliyorum Gel beraber zevkten heyecandan uçalım nedersinnn?????

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ OKADAR GUZEL VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI MUTLUGU FANTAZIYI ARAYAN TERCEBELI GUVENILIR PATNER ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN SAATLERCE SEKS YAPMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTIMIZA HEYECAN ZEVK KATMAYI İATEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil