22 Temmuz 2016 Cuma

Mavi Gözlü Sarışın Kuzenimle Sikiş Hikayem

Merhaba ben alperen 1.70 boylarında 16 yaşında futbol oynadığım için kaslı bir vücudum var bundan 1 ay önce ve hala yaptığım bir olayı anlatmak istiyorum . Benim selinay adında mavi gözlü sarışın 1.60 boylarında dolgun göğüsleri güzel kalçaları yani güzel bir fiziğe sahip olan 17 yaşında bir kuzenim var. Bir gün halamlar yeni evlerine taşınırken benden yardım istedi tabi bende doğal olarak yardıma gittim o gün kuzenim üstüne mavi bir t-shirt altına tayt gibi bir şey giymişti neyse taşımaya başladık eşyaları hemen yan tarafta bi binaya taşınıyolardı. Ben bilgisayarı taşırken üstündeki küçük kutu düştü ve kuzenim eğilip onu aldı ve taş gibi göğüslerini gördüm ve o an ona karşı değişik bi his oldu içimde bende taşırken yalandan eşyalar düşürüyodum bunun o güzel göğüslerini görmek için taşınma faslı bitmişti eve gelmiştik kuzenimi iyice süzdüm ve onu sikmek istiyordum. Halam bize çay yapıp getirmişti kuzenimle yeni odasına çekilip muhabbet falan ettik ertesi gün bana yanıma gel dedi bende tamam deyip sabırsızlıkla ertesi günü bekledim. Ertesi gün yanına gittim ve halamda mevlüte gitmişti birlikte evde otururken alışverişe gidelim dedi. Kuzenimle çok yakınızdır eniştem öldüdükten sonra dahada yakınlaştık aramızda sır olmaz el şakaları falan yaparız aramız iyidir neyse bu bana ne giysem dedi bende kırmızı t-shirtiyle siyah pantalonunu giymesini söyledim neyse bu giyindi çıktık bi iç çamaşırı satan mağazaya girdik bu sütyen kilot gibi şeyler baktı bana hangi renk güzel diye sorunca giyecek sensin sen seç dedim ve o bi beyaz sütyen bide kırmızı kilot aldı çıktık ordan takı falan aldık neyse eve geldik. Halam yemek hazırlamıştı yemeği yedikten sonra halam yarın iş toplantısına gideceğini söyledi ve benden burda kalmamı istedi bende kabul ettim istedediğim fırsat ayağıma geldi halamla eve gidip kıyafetlerimi alıp geri geldik o gece kuzenimle korku filmi izlerken bu korkudan yanıma yanaştı benim 17 lik ayağa kalktı ve bunun dirseğine dokundu bi anda bu filmi kapatalım dedi bende korma lan deyince bu benim bacağıma vurup kapat ya dedi sonra bende bunun beline sarılıp yatağa attım benim yarak bunun göte dedi bunu bende o da çok rahat hissetmiştik bu bana dönüp bi şamar attı utanmıyon mu lan dedi bende sus halam duycak yani insanın senin gibi kuzeni olunca sikmek istiyo dedim git yat zıbar dedi filmi kapatıp uyuduk sabah kalktık halam kahvaltı hazırlamış gitmişti bu kalktı banyodaydı bende bunun iç çamaşırlarıyla 31 çekiyodum bu bi anda odaya geldi ve bana bağırıp çağırmaya başladı terbiyesiz ben senle her şeyimi paylaşıyom sen bana karşı neler hissediyon falan derken ben bunun üstünden havluyu indirdim ve o taş vücudu ortadaydı onu görünce bi anda patladım bu bana pis oruspu beni görünce mi boşaldın siktir git içeri döllerini bırakma buraya dedi bende içerde onu bekliyodum bu içeri ağlayarak geldi noldu dedim berkcan beni terketti dedi (sevgilisi oluyo :D ) bende ağlama lan dedim bu bana amına koduğumun abazası senimi dinlicem deyince bi şamar attım buna oturdu bu koltuğa dedim taş gibi göğüslerin var taş gibi götün var sütyen almaya beraber gidince bişi olmuyo ben seni sikmek isteyince suç oluyo dimi oruspu deyince bu sustu kahvaltı yaptık masayı kaldırdık bardakları bulaşık makinesine doldururken bu benim önünde eğildi bende son bi şans deyip kalçasını sıktım bu bana dönüp çok mu sikmek istiyon dedi bende evet dedim bekle senin olucam şunları yerleştireyim sende bana yerleştircen dedi nası bi sevindim orda sonra bu yerleştirince tuttum bunu yatak odasına götürdüm orda öpüşmeye başladık ben bunun göğüslerini sıkıp soymaya başladım önce pijamalarını çıkardım sonra sütyenini sonra ben boxerımla kaldım biraz seviştikten sonra bunun kilodu çıkardım sonra benim boxerimı çıkartıp sevişirken boşalan yorgun yarağımı onun ağzına verdim ve yaladı ilk kez yalıyodu tamamını alamıyodu ama çok güzel alıyodu sonra ben bunun amını yalamaya başladım çılgınlar gibi bağırıyodu sonra 69 olduk ben bunun amını yalarken götünü parmaklamaya başladım bu dönüp yapma dedi bende sikecem seni her deliğinden dedim yalvardı ama nafile sonra bunu çevirip yatağa yatırdım senin amını dağıtıcam deyip yavaşca içine girdim çok dar ve güzeldi kızlığını bozmuştum bu acıyo çek acıyo çek diyodu biraz gitgel yaptım ve amını rahatlattım artık ah oh demeye başladı ve sıra bendeydi deliler gibi sikmeye başladım siktikçe bu deliriyodu sonra dört ayak yaptım bunu götüne dayadım ama girmiyodu gittim mutfaktan yağ alıp götünü yağladım biraz sikime sürüp abandım bu ağlamaya başladı içinde biraz tuttum sonra acıyo bitirelim dedi ben bekle biraz sabret aşkım şimdi acısı geçicek dedi bi yandan göğüsleriyle oynuyodum sonra gitgele başladım ve götünü rahtlattım orayıda deli gibi sikiyodum sonra bi amına bi götüne sokmaya başladım o ise amımı sik lütfen demeye başladı ben onu yatırıp amını yalamaya başladım deliler gibi yanıyodu sok artık dayanamıyom dedi yatağa yattım ve bu sikime oturdu zıplamaya başladı buna aşkım çok iyisin karım oldun benim bitanesin fakan demeye başladım o da bana aşkım kocacım sik beni dağıt amımı demeye başladı orada kaç kez boşaldık bilmiyorum sonra banyoya gidip banyodada siktim bunu akşam olmuştu halam eve geldim benim kuzen zor yürüyodu halam noldu deyince ya düştüm falan dedi bundan sonra her seferinde sikişiyoruz

3 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN IST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SEKX FANTAZİ YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SDINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOS VE GÜZEL Bİ SEKS VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EŞİNLE MUHTESEM Bİ FANTAZI YASAM İSTEYEN EŞİNDEN GIZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN GÜVENILIR SIRDAŞ Bİ JI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN ÖNCE GİZLİK GÜVEN DİYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARIN PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN NE İSTEDIYINI BİLEN GERCEK SEKSI FANTAZIYI YASAMAK İSTEYEN ARASI NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFFEN CİDİ OLANLAR AR<SIN

    YanıtlaSil