7 Temmuz 2016 Perşembe

Sekreterimi ve Türbanlı İş Arkadaşını Siktim

Merhaba seks hikayeleri severler. Ben büyük bir imalathanede genel müdürlük yapıyorum. İmalathanenin idari yeri farklı merkezde olduğundan imalathanede pek bulunmuyordum. Bulunduğum yerde bir sekreterim ve diğer bölümde de muhasebeciler vardı. Sekreterimi ve Türbanlı İş Arkadaşını Siktim İmalathanede Tuğçe hanım, girdi çıktı ile ilgili işlerin sorumlusuydu. Tuğçe 25-26 yaşlarında tesettürlü ama başını açtığında harika sarı saçları olan mavi gözlü modern kendi halinde hanım hanımcık biriydi. Ama arada sırada giydiği uzun maksisi ile istediğinde ne kadar seksi olduğunu herkese gösterirdi. İnanın en açık kızdan bile daha seksi olurdu. Genelde patronun gelmediği zamanlar yada ortalıkta olmadığı zamanlar uzun maxisisinin üstüne dar streç kazağını giyer, iri göğüsleri yerlerinden fırlayacak gibi olurdu. Giydiği makxisisinin darlığından etek bacaklara yapışır götünün tüm kıvrımları olduğu gibi belli olur, tam da am hizasında kasıklarının çukurluğu belli olurdu. Patronu geldiğinde ise üzerine sade bir hırka giyer ve bütün seksiliği gider o hanım hanımcık kız geri gelirdi. Patronu olmadığı zamanlarda onu gördüğüm an deli oluyordum. Bana çok seksi geliyor, tuvalate gidiyor onu hayal ederek 31 çekiyor, boşalmam uzun sürdüğü zamanlarda ise cep telefonumdan siteye girip sex hikayeleri okuyor öyle boşalıyordum. Benim sekreterim ise Tuğçenin tam aksine oldukça açık bir kızdı. Özellikle odama girdiğinde çıkarken kapısını açık bırakır, masasına oturmadan evvel mutlaka yere bir şeyler düşürür ve devamlı bana mini eteğinden bacaklarını açar o gün hangi iç çamaşırını giyindiğini gösterirdi. Ben ise onun bu tarz isterik hareketlerini görmezden gelir, iş yerinde bu tarz ilişkilerin olmasını uygun bulmazdım. Neyse çok uzattım sanırım.. Bir gün elemanlardan biri geldi. Sekreterimin odasında oturdu, eleman genç tarz bir tipi vardı. Biraz işten güçten konuştular. Ben o ara lavaboya gitmek için odamdan çıktım. İşimi görüp geri döndüğümde muhabbete o kadar dalmışlardı ki benim odaya girdiğimi farketmediler bile. Odanın kapısı camdı. Kapı camdan ama buzlu olduğundan sekreterin odasını flu da olsa görebiliyordum. Sekreterim biraz sonra ayağa kalktı. Siluetinden belli oluyordu. Sekreterim kalktıktan sonra elemanda ayağa kalkınca birden bütün dikkatimi onlara vermeye başladım. Ben onları seçebiliyordum ama camın yapısı itibari ile onlar benim içeride olduğumu göremiyorlardı. Cama bakarken onların beni görmeleri imkansızdı. Ora ne yapıyorlar bunlar derken sekreter ile elemanın vücutları birbirine yapıştı. Ayaktaydılar. Biraz daha dikkatli bakınca sağa sola oynayan kafalardan öpüştüklerini anladım. Eleman kızı resmen öpüyordu. Ben şaşkınlık içinde onları izlerken, sekreterim bluzunu çıkardı. Elemanın kafasının sekreterimin memelerine doğru indiğini görebiliyordum. Benim sekreter resmen memelerini emdirmeye başlamıştı. Olanı biteni olduğum yerden çok zor seçebiliyordum. Yerimden kalktım ve cama doğru sessizce yaklaştım. Onları daha rahat görebileceğim ve camın buzlu olmayan kolonun kenarına doğru gelip bir yandan onları izliyor bir yandan da ne konuştuklarını duymaya çalışıyordum. Benim sekreter elemanın saçlarını kavramış memelerine bastırıyor bir yandan da elemana “em onları morart her yerlerini ısır. ohhh… o müdürüm olacak ibne neler kaçırdığını anlasın” dedi. Eleman önüne sunulan bu iki iri memeyi emmiyor adeta sömürüyordu. Uçlarını dudaklarının arasına almış arada dişleri ile ısırıp çekiyor, arada dili ile uçlarını deri şekilde yalıyor, elleri ile sıkıyor okşuyordu. Olduğum yerden ve neredeyse 5 cm lik bir camdan olanı biteni rahatça görebiliyordum. kız daha çok cama doğru gelip masaya yanaştı. Mini eteğini yukarı kaldırıp iç çamaşırını, eli ile kenara çekip amını olduğu gibi ortaya çıkarttı. Bir elini üzerine atıp aşağı yukarı yavaşça okşayarak, dudaklarını büzülmüş bir şekilde “ohhh.. bunu da memelerim gibi yalamak istermisin” diye elemana sordu. Eleman cevap vermedi karşısına geçip önünde eğildi ve sekreterin külotunu aşağı indirdi. Sekreterimin bacaklarını baldırlarından kavrayıp amını iyice ortaya çıkardı ve sabırsızlıkla yalanmayı bekleyen o amcığına yumuldu. Sekreterim elamanın amını yalaması ile başını geriye atmış inliyor arada sesini yükseltip “ohh.. yala.. gezdir dilini içerde..oh ye beni.. yemeyenlere inat olsun” diye inliyordu. Eleman biraz sekreteri biraz yaladıktan sonra ayağa kalktı ve pantolonu ile şortunu indirdi. Arkası bana dönüktü.. Sekreterim hemen önünde eğildi ve elemanın sikini yalamaya başladı. Arada kafasını elemanın kasıklarına bastırıyor, sonra kafasını hızla çekiyor, hızla elemanın sikini sıvazlıyordu. “Sikemeyen ibnelere inat sik her yerimi bu yarrakla… del dağıt parçala…” dedikten sonra hızla ayağa kalktı ve masaya yaslanıp elemanın arkasına geçmesini bekledi. O zaman elamanın sikini daha net görebiliyordum. Normal bir siki vardı. 15-16 cm kadar. Benim sekreter domalmış vaziyette eteğini yukarı sıyırdığın da, eleman sekreterin arkasına geçip kalçalarına kasıklarını yapıştırdı. Eleman sikini sekreterin amına sürtmeye başladı. Benim sekreter “amıma değil arkama yerleştir” dedi. Eleman sikini çekip eline tükürdü ve kalçasından kavrayıp sikini dediği yere yerleştirdi. Yavaş yavaş bastırıyordu. Evey eleman benim sekreteri götten sikiyordu. Komple geçirip git gele başladığında sekreterim hafiften doğruldu. Eleman yerleştirdikçe “şak, şak, şlop şlop” sesler çıkıyordu. Duyduklarım, gördüklerim karşısında sikim dimdik olmuştu. Aramızda bir cam vardı ve eleman benim sekreteri götten çatır çatır sikiyordu. Bir süre sonra sekreter masadan ayrılıp cama doğru gelmeye başladı. Hemen kenara çekilip beklemeye başladım. Sekreterim, onları izlediğim camın kenarına gelmiş, bir elini cama, diğer elini kolona yaslamış, eleman kaldığı yerden girip çıkmaya devam ediyordu. Sekreter iyice cama yaslanmış, suratını cama yapıştırmış, nefes alıp verdikçe camda buğu yapıyor, araladığı bacaklarından amının her ayrıntısını net bir şekilde görebiliyordum. Eleman göte kökledikçe sekreterin amcığının dudakların arasından zevk sularını bile grebiliyordum. Olduğum yerden eleman sekreterin götüne boşalana kadar izledim. Eleman boşaldığında benim sekreter de sarsılıyor elini amına atmış dizlerini aşağı yukarı yavaşça oynatıyor birlikte aldıkları zevkin tadını çıkartıyorlardı. Eleman benim sekretere “senin götün Tuğçeden daha mükemmel, daha dar” dedi. Duyduğum ana yutkundum öylece kalakaldım. Tesettürlü, seksi ama oldukça hanım hanımcık bir kız olan Tuğçenin böyle bir şey yapacağına ihtimal dahi vermiyordum. Benim sekreter elemana “Hem böyle diyosun, hem de Tuğçeyi de sikmekten vazgeçmiyon” dedi. Eleman benim sekretere gülerek “eeee vereni sikerler kızım” dedi. Sekreter üzerini düzeltirken elemana “nah sikerler amına koyim.. sikseler di müdür sikerdi. bir çırılçıplak karşısına çıkmadığım kaldı ibnemidir nedir bir türlü yanaşıp sikmiyor” dedi. Eleman “siktiret, ibne belli ki yada siki ufak.. sikebilseydi Şengül ablayı sikerdi. Kadın yaraksızlıktan kimbilir kimlere veriyo” dedi. Bu konuşmaları sessizce konuşsalarda rahatça duyabiliyordum. Şengül hakkındaki lafları duyunca yutkundum. O nerden biliyordu ki Şengül ile aramda olan biteni. Eleman da toparlandıktan sonra çıktı odadan. Sekreter de peşinden tuvalete gidince bende yerimden kalktım kapıyı aralık bıraktım ve masama oturdum. Sekreterim geldiğin de beni içerde görünce “çay, kahve birşey istermisiniz” diye sordu. Ben de “istemez, istemez” diyerek oralı olmadım. Ertesi gün yemeğe çıkarken sekreterin yanındaki koltuğa oturdum ve “dün eleman ne istiyormuş.. Gerçi sonrası baya bir samimi haldeydiniz, o kadar özel olan konuyu da açıkça merak ettim..” dedim. Gülerek cevap verdi “Eleman işten çıkıcakmış, bende sorun ne diye sordum, sonrada çıkmaması için onu memnun ettim sadece.. olan bu” dedi. Böyle açık açık söylerken bana doğru yaklaşmıştı. Bende “vayy.. Farklı bir işe bağlama yöntemi, hem motivasyonuda artmıştır” dedim. Sekreterim “yoksa gördünüz de o yüzden mi geri gelmediniz” diye sordu. Bende “lavabodan geri geldiğim de sizi öpüşürken gördüm. Açıkçası işinizin bitmesini koridorda baya bir bekledim. Kapı aralıktı. Siz toparlanırken tam giriyordum odaya konuşmalarınızı da duydum. Hadi elemana burda kendini siktirmen neyse seni az çok biliyorum ama Elemanın Tuğçe ile ilgili söyledikleri beni oldukça heyecanlandırdı” dedim. “Tuğçe ile ilgili söyledikleri seni neden heyecanlandırdı ki” dedi. Bende “Açıkçası o kadar güzel ve hanım hanımcık bir kızın ve hatta tesettürlü bir bayanın böyle şeyler yaptığını duymak şaşırttı beni. Sanırım ondan dolayı heyecanladım”dedim Oda gülerek “aaa… Tuğçe abla.. o var o.. O ne fındık kırandır o.. sen bilmezsim ama ordaki atölyenin bütün gençleri onun tadını bilir” dedi. “hadi yaa.. o kadar da değil artık” dedim. “Aynen o kadar işte. Tuğçe abla o kadarsa ne verecen bana” dedi. “Sen ne istersin” dedim. Biraz düşündükten sonra “Sen bana bi gümüş saat al seni onu bi elemanla iş üstünde olduğunu ispatlayayım” dedi “Nasıl olacak o” dedim “Sana izlettiricem” dedi. Heyecanlanmıştım yine. “Sen bunu ayarla ben hemen saatini alırım” dedim. “Tamam.. sen saati bu gün al istersen.. ben sana haber vericem” dedi. O gün eve giderken bir saatçiye uğradım ve güzel bir gümüş saat aldım. Ertesi gün yine yemek paydosundan önce odamdan çıktım ve saati masaya koydum. “Ben saati aldım, hadi sıra sende” dedim. Sekreterim saati kutusundan çıkarttı ve “Çok güzel tam istediğim gibi. Ben sana haber vericem ama bu güzel saat için bir teşekkür öpücüğünü hakkettin, tabi ibne falan değilsen” dedi. Yüzüne baktım ve kalkıp kapıyı içeriden kilitledim. Yanına gelip eğildim ve bir elimi saçlarına atıp dudaklarına yumuldum, diğer elimle de memelerini okşamaya başladım. Dudaklarımı çekip memelerini okşamaya devam ettim. “bunu sen istedin. Erkekliğime laf söyletmem” dedim. Kendini bırakmış gömleğinin içinden memelerinin uçlarını sıkıyordum. Bacaklarıma sarılmış kafasını kasıklarıma bastırıyordu. Elimi yavaşça bacaklarına atıp gezdirmeye başladım. Yukarı doğru baldırlarının arasından külotunun üstünden amını okşamaya başladım. Amının ıslaklığı iç çamaşırına bulaşmıştı. Elim ile hissedebiliyordum. Parmağımı amının altına doğru itip amının dudaklarının arasında gezdirmeye başladım. Ben gezdirdikçe inliyor elini sikimin üzerinde gezdiriyordu. Elimi yukarı çekip kasıklarının üzerinden iç çamaşırına doğru sokmaya başladım. Kendini ileri doğru itmeye başladığında amını tamamen avuçlamıştım. İyice ıslanmıştı. Parmağımı amının arasına doğru sokup ileri geri oynatmaya başladım. İnlerken kemerimi açıp aşağı indirdi ve iç çamaşırımın üzerinden sikimi okşamaya başladı. Ben amıyla oynarken birden iç çamaşırımı aşağı indirdi. Sikim tam canlanmamıştı henüz ama dünkü elemanın sikinden daha büyüktü. Sikimi kavrayıp sıvazlamaya başladığın da “ooovv hiç fena değilmiş yaa” dedi. Bende” sen bi canlandır onu bir de öyle bak bakalım” dedim. Güldü ve sikimin başını ağzına alıp yavaş yavaş emmeye başladı. Sikimi emdikçe canlanıyor ağzında büyüyordu. Bir süre sonra ağzına sığmamaya başladı. Zorluyo köklüyor ama alamıyordu. Bir süre emdi yaladı sikimi, taşaklarımı ağzına aldı emdi, iyice kıvama geldim yerinden kaldırdım domalttım arkasına geçtim, kalçalarını araladım iki deliğide öylece girmemi bekliyordu. Sikimi amına sürtmeye başladım, aşağıdan yukarı götüne getiriyor deliğine bastırıyor, sonra çekip aşağı amına sürtüyordum. Ben böyle sikimi gezdirirken oda “Mmmmm, soksana artık, ister öne ister arkaya sok onu istiyorum içimde, sik nerdenn istersen sik, ohhh” diye inliyordu. Tam sokacakken birden koridordan gelen ayak seslerini duydum. Durup dinlemeye başladım o ara ayak sesleri yaklaşmaya başlayınca hemen toparlandık. Üzerimi giyinip hemen dış kapının kilidini açtım. Kapıyı aralayıp ben yemeğe gidiyordum diyecektim ki kapının önünde Tuğçe yi görünce öylece kalakaldım. Kapıdan çıkıp hemen lavoya girdim bi 5 dk sonrada geri dönüp odama geçtim. İçerde bişeyler yapıyormuş gibi yapıp onları dinlemeye izlemeye başladım. Tuğçe ile sekreterim konuşmaya başladı o ara bana da uzaktan bir selam verdi bende karşılık verdim ve pc de bişeyler yapıyormuş gib davranmaya devam ettim. Sekreterim ile Tuğçe bir süre işten daha sonra konuyu sekse getirip sexten muhabbet etmeye başladılar. Sekreterim Tuğçeye yaklaşıp benim duyabileceğim şekilde kısık bir sesle kikirdeyerek “Bişi diycem en sonunda müdürü baştan çıkartmayı başardım” dedi. Yerimden kalktım ve yine cam kenarına doğru geldim. Sessiz sessiz konuşuyor kikirdeyip gülüyolardı. Tuğçe sekreterimi dinledikten sonra “ben o adamın performansını gerçekten merak ediyorum. Acaba söylendiği kadar kötümü” dedi. Sekterim sen nereden biliyorsun bakiim bunları diyince Tuğçe’ de “ee Elemanın biri var o Şengül abladan öğreniyor” dedi. Tamamen şok olmuştum. Sekreterim ile elemanın sevişmelerini izlerken de eleman buna benzer laflar söylemişti. O zaman konuşulanlara aldırmamıştım ama demek ki ortada ciddi ciddi konuşulan bir şeyler vardı. Oysa ki Şengül ile sex hayatımız gayet iyiydi. Karımı istediğim zaman sikiyordum ve onu da mutlu ediyordum ama ille de peş peşe 3-4 posta olacak diye bir şart yoktu. Evliydik ve önümüzde uzun bir hayat vardı. Bundan dolayı acelemiz yoktu. Azdığım zaman rahat rahat sikiyordum işte. Ama bunu konunun burda konuşulması oldukça garipti. Birden elemanın sekreterimi sikerken söylediği laflar geldi aklıma. Acaba gerçekten karımı siken birilerimi vardı? O an içime bir kurt düşmüştü. Bunları düşünürken Tuğçe sekreterimin yanından kalkıp kendi bölümüne gitti. Tuğçe gidince sekreterim kapıyı kapatıp yanıma geldi ve önümde eğilip tekrar sikimi uzun uzun yalamaya devam etti. Bıraktığım pozisyona getirip yine amının ve götünün üzerinde sikimi gezdirip önce götünden sonra amından 1 saatden fazla bir çok pozisyonda siktim. Aradan birkaç gün geçti. Ay sonlarında Tuğçenin yanına giderdim. Hesapları karşılaştırır kontrol ederdik. Bu zamanlarda işten kafamızı kaldırmadığımız için genelde kapı açık olur ama etrafta kimse olmazdı. Bazı zamanlar patron büyük yazıhanede olurdu bundan dolayı da bizle pek ilgilenmezdi. O gün patron yoktu il dışına çıkmıştı. Tuğçe’ de üzerine dar bir gömlek giymişti. İri memeleri gömleğin düğme aralarından bile taşıyor kaçamak bakışlar ile süzüyor döndüğü zamalarda yan taraftan meme kenarları bile görünüyordu. Arada Tuğçe bana “bakıyorum da sekreterin ile aran gayet iyi” dedi. Bende “Ne de olsa sekreterim. iyi olması gayet normal” dedim. oda “orası öyle, ama oda az oynak değil yani” dedi. Bende “Güzel ve alımlı bir genç kız. Ayrıca onu bağlayacak bir durumda yok bundan dolayı oldukça serbest kız o kadarı da normal” dedim. Konu yavaş yavaş değişmeye başlamıştı. Ben sekreterim için böyle söyleyince bana “bende genç bir kızım, peki sizce benim için ne kadarı normal” dedi. Bende “Evet sende genç ve güzel bir kızsın.. Ama sekreterim ile kıyaslayacak olursam o senin eline su bile dökemez” diye cevapladım. Tuğçe “Hayır. soruma cevap vermedin. peki başka türlü sorayım.. ben mi yoksa sekreterin mi bir erkek tarafından daha çok beğenilir” dedi. Böyle sorunca bende “vallahi ben erkeğim bana senin ile onun arasında bir seçim yapman gerek derseler ben seni tercih ederim ” dedim. Gülümsedi. Tam o arada masa telefonu çaldı bir elemanla ilgilenmek için odadan çıktı ve çok geçmeden gelip kapının eşiğinde durdu. Eleman ile bişeyler konuşuyorları. Gözüm Tuğçeye takılmıştı. Dışardan vuran güneş eşikten süzülüyor, Tuğçe de eşikte durduğunda astarsız ve ince ipekten olan maksi eteğinin içi olduğu gibi belli görnüyordu. Harika bir manzara izliyordum. Bacaklarının tüm kıvrımları bacak kıvrımları belli oluyordu. Elemanı gönderip bana doğru yürümeye başladığın da gözlerimi eteğinden alamadığım farketti ve bana “eteğimde bir şey mi gördün neden öyle dikkatli bakıyorsun” diye sordu. Bende gülerek cesaretimi topladım ve “Bir şey göremedim zaten. Acaba görebilirmiyim diye bakıyodum” dedim. Tuğçe “ne görmeyi umuyordun ki” dedi. Bende “geçenki elemanın gördüklerini” dedim. Ben böyle söyleyince bir an panikler gibi oldu “Hangi eleman, kim ne görmüş ki” dedi. Bende “Şu an görmek istediklerimi”dedim. Koltuğuna oturdu ve yüzüme bakıp “ne biliyorsun”dedi. Bende “benim sekretere anlatıyordu konuşurlarken kulak misafiri oldum. O zaman duyduklarıma inanmadım” dedim. Kendini geri çekip “Ne duydun da inanmadın?” dedi. Bende “bir erkek ve bir kadın etrafta kimse yoksa ikisi de ateşli ise neler yaparlarsa onu” dedim. Oda gülerek “ne yapacaklar ki.. Mesela bizim de şartlarımız aynen bahsettiğin duruma uyuyor biz neler yapıyorsak onu yapıyolardır” dedi. Bu şekilde cevaplayınca yerimden kalktım, yanına gittim, elimi gömleğinin içine doğru sokup sütyeninin içinden memesini avuçladım ve yüzüne doğru yaklaşarak “Hayır işte bunu yaparlar” dedim. Tuğçe elimin üstüne elini koydu ve “Mmmm… böyle mi yapıyolarmış yoksa” dedi. Tuğçe böyle söyleyince ben daha çok avuçlamaya başladım. Yavaştan yanaklarından küçük öpücükler almaya dudaklarına doğru öperek yaklaşmaya başladım. Oda dudaklarını dudaklarıma doğru çevirdi ve birbirimizi öpmeye başladık. Dudaklarımız birleşip dillerimiz dans etmeye başladığında diğer elimide memesine atmış okşamaya başlamıştım. Tuğçeye uzun zamandır hayrandım ve dudaklarını öpmeye başladığımda o kadar heyeycanlanmıştım ki dudaklarına bastırarak öpmeye başlamışım. Tuğçe birden dudaklarını kurtararak “az yavaş yahu boğacaksın beni” dedi. Yanında ayrılıp kapıyı kapattım ve içerden kilitledim. Yanına tekrar yaklaşıp bana bakan o mavi gözlere odaklandım ve etli dudaklarından bir öpücük alıp “dudakların çok güzel öptükçe öpesim geliyor” dedim. Tekrar dudaklarımızı birleştirdik, içerde dillerimi dans ediyordu yine. Arada dudaklarımızı ayırıyor dillerimizi birbirine vuruyorduk. Gömleğinin düğmelerini açmış memelerini tamamen ortaya çıkartmıştım. Dillerimizi birbirine değidirirken memelerini avuçluyor uçlarını sıkıyordum. Tuğçede elleri ile boynumu okşuyor omuzlarımda gezdirip arada saçlarımı kavrıyordu. Elini yavaş yavaş aşağı indirip önümde gezdirmeye başladı. O gün dar bir boxer giymiştim. Eli ile kasıklarımı baldırlarımı yokluyor sikimi arıyordu. Bulamayınca doğrulup kemerimi çözdüm ve pantolunumu boxer ile aşağı sıyırdım. Tesettürlü güzel bir kızın önünde soyunmuştum ve uzun zamandır fantazilerimi süslediği için sikim hemen ehemen tamamen kalkmıştı. Tuğçe sikimi görünce alt dudağını dişlerinin arasına alıp bıraktı. Eli ile sikimi tuttuğunda sikim tamamen kalkmıştı. Bir kaç kere ileri geri sıvazladıktan sonra ağzını yaklaştırdı ve o seksi dudaklarının arasında sikimin başını gezdirmeye başladı. Kendimi koyvermiştim artık. Kafasını öpüp dudaklarının arasında gezdirirken yavaş yavaş aşağı inerek hepsini ağzına almaya ve içine çekerek emmeye başladı. O kadar güzel emiyordu ki kendimi o kadar kasmama rağmen dayanamadım ve birden ağzına patladım. Ben ağzına döllerimi attırırken dudaklarını sikimden çekmemiş eli ile alttan hızlı hızlı sıvazlayarak yaşadığım zevki taçlandırıyordu. Fışkırtmalarımı bitirdiğimde onun ağzı boştu ve hepsini yutmuştu. Ben boşalınca hemen toparlandık. Tuğçe gözlerimin içine bakıyordu. Erken gelmiştim ve onun doymamış gibi bir hali vardı. Üzerini düzeltti odanın kapısını açıp dışarı çıktı, koridordan atölyeye geçip dolaştı. Ben onu izliyordum. Güneşin vurduğu yerlerden geçerken yine görünüyor gömleğinin açık bıraktığı düğme aralarından da iri memeleri yandan fışkırıyordu. Tuğçe atölyede dolaşırken geçtiği yerlerde, erkeklerin ona baktıklarında verdikleri ilk tepki önlerinin kabarması oluyordu. Atölyede biraz dolaşıp işçiler ile bir şeyler konuştu sonra tekrar odaya geldi. Yanıma yaklaştı gülerek ve “işçilere çalışmaları için biraz motivasyon verdim” dedi. Bende “evet oldukça harika bir motivasyon şekli. Elemanlar oldukça şanslı” dedim. Sandalye de oturuyor ona bakıyordum, içeri girerken kapıyı kapatmadı sadece üzerine vurdu. Kapı tam kapanmadığı gibi biraz da aralıktı önümde durdu. Beline sarıldım kalçalarını avuçlayıp okşayıp sıkmaya başladım. Bana bakıp ellerini saçlarıma götürdü ve “Doymadın mı bakiim” dedi. “Sence doymuş gibi mi duruyorum” dedim. Belinden tutup üzerime doğru çektim ve kucağıma oturttum. Tekrar dudaklarına yumulurken bu kez daha rahat davranıyordum. Elimi gömleğinin içine sokup memelerini avuçladım. Ben memelerini avuçlarken oda bana sarılmıştı. Alttan kalçalarını üstten memelerini okşuyordum. Kucağımdan kalktı ve ayakta eteğini yukarı kaldırdı. Eteğini kaldırırken harika bacaklarına bakarak etek ile birlikte gözlerimde yukarı çıkıyordu. Eteği beline kadar kaldırınca altına iç çamaşırı giymediği ortaya çıktı. Kılsız taptaze amı önümdeydi ve o kadar güzeldi ki öpülmeden bırakılması gerçekten haksızlık olurdu. Bende o tatlı amcığa hemen yumuluverdim. Yaladım içine dilimi soktum. İçini yalarken sularını emdim. Tuğçe amını yalarken bir yandan inliyor bir yandan “ya hayatım daha doymadın mı” diye sorunca bende “bu kadar harika bir amcığa doyulur mu” dedim. Tuğçe kendini çekip “Bana bak o amcığa daha hiç girilmedi ona göre. Gerdek günün bekliyor. Sakın ordan sikeceğini falan düşünme” dedi. Bende “Bu amcığa kıyılır mı hiç.. Bu kadar güzel bir amcık sadece yalanır emilir öpülür, illa sikilicekse bu amcık bir güzel yalandıktan sonra arkasına geçilir ve diğer delik sikilir” dedim. Tekrar amını ağzıma dayayıp “sen galiba sikmeden doymayacaksın anlaşılan.. Yala o zaman sonra illa da sikecem dersen bakarız bir çaresine” dedi. Bacaklarını iyice aralayıp o taptaze amını alttan yalamaya başladım tekrar. Elimi kasıklarına atıp parmağımı kasıklarında gezdirip amının çizgisinin başladığı yere getirdim ve hafiften yarığından içeri sokup oynamaya başladım. Parmağımla bastırırken dilimi de amının dudakları arasında gezdiriyordum. Tuğçe elleri ile saçlarımı okşuyor inliyordu. Çok geçmeden birden inlemelerinin şiddeti artmaya başladı. Ayağını kaldırıp sandalyenin kenarına koydu ve dizini indirip kaldırmaya başladı. Dilimi amında hızlı hızlı gezdiriyor aynı şekilde parmağımla da hızlı hızlı oynuyordum. Birden saçlarıma asılıp kafamı kasıklarına bastırmaya başladı. O an amından akan suları dudaklarımın kenarından akıyordu. Sikim tekrar kazık gibi olmuş boxerimin içinden çıkmış kemerime değiyordu. Sandalyeden kalktım ve koltuğa geçtim. Kemerimi çözdüm ve boxerim ile birlikte pataşonumu aşağı indirdim. Tuğçeyi belinden tutup çevirdim kucağıma oturttum sikim göt deliğinin üstüne gelmişti ama girmemişti. Kendini kenara çekip elini amına getirip ıslaklığını eliyle götüne sürttü daha sonra eline tükürdü sikimi sıvazladı. Peşinden bende elime tükürüp sikimin başına sürdüm. Tekrar göt deliğine dayadım. Götü o kadar dardı ki zorlanınca üstümden biraz kalktı sonra sikimi kavrayarak üstüne oturdu. Tek seferde üzerine oturmuş ve tamamen içine almıştı. inanılmaz harika bir şeydi. Ofisin kapıs aralıktı ve Tuğçe eteği beline toplanmış bir vaziyette kucağımda, sikim de götünün derinliklerindeydi. Kucağımda oturup kalkıyordu. Elimi tekrar önüne atıp amını avuçladım be okşamaya başladım. Tuğçe kucağımda daha hızlı zıplıyor, her seferinde sikim o daracık deliğinin içinde geziyor, zevkten dört köşe ediyordu beni. Kafasını çevirip tekrar dudaklarımı birleştiğinde bir elimi de memelerine atmıştım. Her şey muhteşemdi. 10 dk kadar oturup kalktıktan sonra daha fazla dayanamadım ve götüne bütün döllerimi boşalttım yine. Tuğçe hala kucağımdaydı ve sikim hala dimdik Tuğçenin götünde geziyordu. Kucağımdayken sikimi çıkartmadan Tuğçeyi çevirdim ve koltukta domalttım. Domalınca kalçaları daha güzel bir şekil de karşımdaydı. Artık iyice coşmuş seri bir şekilde sikiyordum Tuğçeyi. Spermlerim götünün kenarından amına doğru akıyor, iyice kayganlaşan deliğine daha hızlı girip çıkıyordum. Çok geçmeden ikinci defa boşaldığımda Tuğçe de götten aldığı zevk ile kendini kasıp kasıp bırakıyor arada titriyordu. İşimiz bittiğinde koltuğa yığılıp 10 dk kadar kıpırdamadan oturduk ikimizde. Tuğçe dudaklarımdan bir öpücük alıp “Harbi erkekmişsin, senin hakkında artık ibne diye düşünmeye başlamıştık, Şengül abla, senin gibi bir erkekten neden şikayet ediyor onu anlamış değilim, Gerçekten harika sikiyosun, daha öncekilerden çok daha fazla zevk aldım bu sefer, götümü siken hiç kimse bana bu kadar zevk vermedi” dedi. Bende “sen her şeyin ile o kadar güzelsin ki senle evlenen adam inan bana bu dünyada cenneti yaşar” dedim. Kalktık üstümüzü düzelttik işimize geri döndük. Çalışırken aklıma kapıyı aralık bırakması gelince sordum “Tuğçe, içeri girdikten sonra neden kapıyı açık bıraktın”.. Tuğçe’ de “senin sekreter de gelecekti ama demek ki sizin orda bir sorun oldu ki gelemedi.. Şansına küssün artık” dedi. Bak sen şunlara diyip işimize devam ettik. O gün çalışırken bir kez daha ağzına boşaldım Tuğçenin. Bir kaç gün geçti Tuğçenin söylediklerinden sonra artık emindim. Karımı benden başkaları da sikiyordu. Bu durumu artık çokta önemsemedim. İş yerinde hem sekreterimi hemde patronun sekreterini sikiyordum. Bir ay kadar sekreterimi ve Tuğçeyi ayrı ayrı siktim. Biri açık seksi diğeri kapalı ve seksi… Daha sonra ofisim de ikisini de aynı anda siktim. Gerçekten muhteşem oldu. Birbirleri ile sevişirken karşımda iki tane harika kız vardı ki biri tesettürlü ve ikisini de yan yana domaltıp birini hem amından hem götünden, diğerini ise sadece götünden siktim. Herkese böyle bir şans diliyorum

2 yorum:

  1. 543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACSAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KARISIYLAN MUHTECEM Bİ SEKSYASAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TÜRCÜBELI PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN CIDI OLANLAR VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLANLAR ARASI SAYGILARIMLA PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kaslı vücut yapısına sahibim kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar veya çiftler. Arayın paylaşalım 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

    YanıtlaSil