11 Temmuz 2016 Pazartesi

İnşaat İşçileri İle Yaşadığım Sex Hikayesi

Merhabalar. Ben 30 yaşında yaklaşık 12 yıldır evli, çalışmayan sadece ev işleri ile ilgilenen bir bayanım. Size başımdan geçen inanılması çok zor, direk başıma gelen inanılmaz bir seks hikayesi anlatmak istiyorum. Kocamla çok küçük yaşta, daha 18 yaşımıza yeni girdiğimizde severek evlendik. Çocukluk aşkımdı ve ondan başka kimseyle görüşmemiştim. Kocamı hala çok seviyorum. İkimizde çok mutluyuz ve düzenli bir seks hayatımız var. Kocam gündüzleri işe gider ben evde kalır ev işlerini hallederim. Boşta kalan zamanlarımda arkadaşlarıma gider, onlar bana gelir zaman öldürürüz. Tam bir ev hanımı hali yani anlayacağınız. Oturduğumuz semt İstanbul’un nezih semtlerinden birinde. Tam evimizin karşısında bir inşaat var ve işte bu inşaat benim hayatımı değiştirdi. Gene sıradan bir gündü. Sabah kalktım ve ilk o zaman dikkatimi çekmişti. Kocama kahvaltı hazırlamak için mutfağa yürürken karşı inşaatın çatısında bir kaç amelenin çalıştığını gördüm. Molozları kaldırıyorlar ve tüm vücutlarında ki kaslar dikkat çekici bir şekilde şişiyordu. Sanırım uyku sersemi onları izlemeye daldım ve adamın bana baktığını gördüğümde kendime gelip kahvaltı hazırlamaya devam ettim. Gayri ihtiyari yaptığım bu hareketin hayatımı bu kadar değiştireceğini tahmin bile edemezdim.
Kocama kahvaltısını hazırladım ve her zamanki gibi uğurladım. Kahvaltıyı topladım ve günlük işlerimi yapmaya koyuldum. Gözlerim ne zaman camdan dışarı baksa amelelerden birisinin sürekli bizim pencereye baktığını görüyordum. Duvarın kenarına çizişini yapıyor, penisini bizim oraya doğru sallıyordu. İlk gözüme çarpan penisinin boyu oldu. İnik hali bile kocaman kalkık hali kadardı.Sabahki tavrımdan sonra bu şekilde başkalarının penisini düşünmem iyice canımı sıktı ve sert bir şekilde perdeyi kapattım. Evimin işlerini hallettikten sonra arkadaşımı aradım ve çay içmeye bize davet ettim. Hemen alt sokağımızda oturan kişi çocukluk arkadaşımdı ve birbirimize her konudan bahsederdik. Kısa süre sonra zil çaldı. Kapıyı açtım. Birer kahve yaptım ve muhabbet etmeye başladık. Bir süre sonra istemeden de olsa bugün başıma gelenleri anlattım. Kendimi biraz garip hissediyordum ve buna bir anlam veremiyordum. Arkadaşım biraz hoppa bir kızdı. Daha önce bir kaç kez ilişkisi olmuştu. Ailesinin baskıcı olduğu için bu ilişkilerden haberleri olduğu gibi görücü usulü ile hemen evlendirmişlerdi. Kocasından çok baskı görüyor, yalnız dışarı çıkamıyor evin dışında sadece bize oturmaya gelebiliyordu. Yaşadıklarımı duyan arkadaşım heyecanlanmış, yaramazlık yapmamız için bana adeta yalvarmaya başlamıştı. Ben olmaz diyor sinirleniyordum ama bir yanda da biraz heyecan yaşama fikri hoşuma gidiyordu. Hem ne olabilirdi ki. Arkadaşım perdeyi açtı ve biraz dışarı bakarmış gibi yapıp amelelerin dikkatini çekmeyi başardı. 3 kişi aynı anda bizim oraya doğru dönmüşlerdi. Muhtemelen onlarda sürekli bizim orayı gözlüyor aralarında bizi konuşuyorlardı. Bunu gören arkadaşım daha da keyiflenmiş, dışarıdan görünen kanepeye oturmuş bacaklarını iki yana açıp kasıklarını gösteriyor, arada öne doğru eğilip göğüslerini gösteriyor amelelerin aklını başından alıyordu. Ben arkadaşıma kızıyor yapmaması için onu uyarıyor ama hareketlerinden de tahrik oluyordum. Ameleler artık sadece bizim evin içini gözetliyor, ellerini penislerinin üzerine koymuş kendilerini elliyorlardı. Arkadaşım sinsi bakışlarla beni süzüyor, daha da ileri gitmek istediğini söylüyordu. Bende merak ediyor, ne kadar ileri gidebilir diye merak ediyordum. Eteklerimden birisini istedi ve pantolonunu çıkarıp eteği giydi ve iç çamaşırını giymedi. Artık bacakları açık, vajinası tamamen dışarı da amelelere doğru kendisini parmaklıyor, zevkten inliyordu. Onun bu hareketlerinden bende tahrik olmuş ıslanmış, farkında olmadan kendimi okşuyordum. Bunu gören arkadaşım perdeleri biraz daha açarak yanıma geldi. Artık odanın içi komple gözüküyordu. Ameleler coşmuş, aletlerini çıkarmış masturbasyon yapıyorlardı. Arkadaşım yanıma geldi, eteğimi yukarı kaldırarak bacaklarımı araladı ve vajinamı yalamaya başladı. O domalmış vaziyette tüm vajinasını ellerken bir yandan da beni yalıyordu. Bir yandan ameleleri izliyor, penislerine bakıyordum, diğer yandan arkadaşımın kafasını vajinama bastırıp daha da zevk almaya çalışıyordum. Bir süre sonra ameleler sırasıyla boşalmaya başlamışlardı. Spermleri toz zemine çarpıp yok oluyorlardı. Ben buna üzülüyor, spermleri ağzımda ve vücudumda hayal ediyordum.
Adamların penisleri hala inmemişti ve bizi izlemeye devam ediyorlardı. Arkadaşım ara vermeden beni yalamaya devam ediyor kendisini de okşuyordu. Daha fazla dayanamıyordum. Adamları eve çağıracağımı arkadaşıma söyledim. Arkadaşımın sevincini görmeniz lazımdı. Hemen adamlara buraya gelmeleri için işaret yaptı ve beklemeye başladık. Ameleler penislerini pantolonlarına sokup hızlı hareketlerle aşağı inmeye başladılar. Kalbim heyecandan yerinden çıkacak gibiydi. Yaptığımız çok yanlış , kabul edilemez olduğunu biliyor ama genede kendime engel olamıyordum. Adamları tanımıyordum bile. Belkide beni heyecanlandıran da buydu. Kısa süre sonra kapı çaldı. En üst kat olduğu için zili karıştırma ihtimalleri yoktu. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Kapıyı açmak için hemen aşağı indim. Dış kapıyı açtığım gibi ameleler içeri girip hızla yukarı çıkmaya başladılar. Birisi kaldı ve içeri girdiği gibi beni kucağına aldı. Bu sabah izlediğim içlerinde en irisi ve penisi en büyük olandı. Bir harekette beni kucağına aldı penisini dışarı çıkardı. İç çamaşırımı aralayıp kocaman penisini içime soktu. Vajinam sanki yırtılır gibi oldu. Adamda hiç acıma yoktu. İçime alırken zorladığımı anlıyor ama beni sert hareketlerle aşağı bastırıyordu. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Şimdi tamamen içimdeydi ve vajinamın genişlediğini hissediyordum. Bu şekilde merdivenleri çıkamaya başladık. Her harekette içime girip çıkıyordu. İnanılmaz zevk alıyordum. Diğer yandan da alt katlarımızda oturan birilerinin kapıyı açmaması için dua ediyordum. Neyse ki öyle bir şey olmadı ve oturduğumuz kata gelmiştik. Eve girdiğimizde hiç içimden çıkmadan beni koltuğa yatırdı ve üzerime çıkıp içimde hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. Canım yanıyor hareket etmeye çalışıyordum ama çok güçlü olduğu için beni tutuyor kıpırdama izin vermiyordu.
Arkadaşımın çığlığını duyduğumda kafamı diğer tarafa çevirdim. Ameleler onu domaltmış birisi arkasından becerirken diğeri ağzına veriyordu. Arkadaşımın canının çok yandığı belliydi ama diğer amele penisi ağzına o kadar sokuyordu ki sadece hırıltı gibi sesler çıkarabiliyordu. Büyük penisli amele beni sert hareketlerle becerirken birden içimden çıktı ve arkadaşımın yanında diz çökmemi istedi. Karşı koymadan kabul ettim. Şimdi ikimizde aynı pozisyondaydık ve vajinalarımızı arkadan beceriyorlar boşta kalam emele de sırayla ağzımıza veriyordu. Sürekli yer değiştiriyor, beni beceren arkadaşımı, arkadaşımı beceren beni sonra sırayla ağzımıza veriyorlardı. Bu kadar yıllık evliyim ama daha kocaman penisini bile ağzıma almamışken bu adamların penislerini büyük bir zevkle yalıyordum. Hatta biz yalamıyor adamlar resmen vajinamızı becerir gibi ağzımızı da beceriyorlardı. Gırtlağım bile ağrımaya başlamış gözlerimizden yaş geliyordu. Arada arkadaşımla göz göze geliyor bir birimize gülümsüyor öpüşüyorduk. O arada ağzımıza veren amele penisini dudaklarımızın arasına sokuyor ileri geri yapıp dudaklarımızı da beceriyordu.
30 dakika kadar bu şekilde seviştikten sonra artık adamların kasılmaya başladığını anlamıştık. Adamlar hani hareketlerle içimizden çıktılar ve saçlarımızdan çekip koca penislerini ağzımıza soktular. Hızlı hareketlerle ağzımızı beceriyorlar, inliyorlardı. Sırayla hepsini ağzımıza alıyor kafalarını emiyorduk. Birden titremeye başladılar suratımıza doğru patladılar. Gariptir ki bundan bile iğrenmemiş büyük bir zevkle spermleri yalamış o kocaman penisi hala ağzıma sokuyordum. İnşaat bitene kadar hemen her gün bu şekilde devam etmiştik. Her seferinde çılgınlar gibi sevişmiş, farklı bir çok pozisyon denemiştik. Artık çok daha rahattık ve her şeyi rahatlıkla yapıyorduk. Bir gün adamlar bizi arkadan becermek istemişti. Bunu bile kabul etmiştik ama penisleri çok büyük olduğu için canımız yanmıştı ve içimize almayı başaramadık. Zamanla inşaat bitti ve bizimde ilişkimiz bitti.
Kendimi artık fahişe gibi hissediyordum. Kocamla uzun zamandan beri ilgilenemiyordum. Ama adamlar gittikten bir kaç gün sonra azmaya başlamıştım. Kocama yakınlaşmış eskisinden daha tecrübeli olduğum için farklı bir çok pozisyonda seks yapmaya başlamıştık. Penisini yalıyor, ağzıma boşalmasını istiyor spermlerini yutuyordum.Sabahları kocam uyurken penisini yalıyor, inleyerek uyanmasını sağlıyor. Uyandığı gibi beni becermesini istiyordum. Kocam bende ki bu değişime bir anlam veremiyor ama çok hoşuna gittiğini anlıyordum. Ben artık eskisi gibi değildim ve bir fahişe kadar tecrübeliydim. Başından akıl almaz bir sex hikayesi geçmiş bir ev hanımıydım. Ben artık bir seks bağımlısıydım.

3 yorum:

  1. Merhaba benim adım OGUZ yaşım 46. Boy175 kilo80 sexde sınırsız heyecanı çılgınlığı Sınırlar en uç noktada yaşar yaşatırım. Yaşamak isteyen heryaştan tüm bayanları bekliyorum hijyenve gizlilik prensibimdir arzu eden 0538.705.18.34 den ulaşabilirsiniz gerçek kişiler arasın İstanbul dayım
    Lütfen. Ama lütfen gereksiz kişiler aramasın 7/24 telefon açıktır
    0538.705.18.34/0538.705.18.34./0538.705.18.34 görüşmek üzere bekliyorum Gel beraber zevkten heyecandan uçalım nedersinnn?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Merhaba benim adım OGUZ yaşım 46. Boy175 kilo80 sexde sınırsız heyecanı çılgınlığı Sınırlar en uç noktada yaşar yaşatırım. Yaşamak isteyen heryaştan tüm bayanları bekliyorum hijyenve gizlilik prensibimdir arzu eden 0538.705.18.34 den ulaşabilirsiniz gerçek kişiler arasın İstanbul dayım
    Lütfen. Ama lütfen gereksiz kişiler aramasın 7/24 telefon açıktır
    0538.705.18.34/0538.705.18.34./0538.705.18.34 görüşmek üzere bekliyorum Gel beraber zevkten heyecandan uçalım nedersinnn?????

    YanıtlaSil