28 Haziran 2016 Salı

Spor Hocamın Daracık Amını Siktim SEX HİKAYESİ OKU

Merhaba , Size gecen kis(Ocak 2016) basimdan gecen bir animi anlatmak istiyorum. once kendimden bahsedeyim. ismim Fatih, 21 yasindayim, yesil gozlu ve kumralim, 178 boyum. istanbulluyum. universitede Beden Egitimi Spor Yuksek Okulunda okuyorum ve okul sonralarinda ise masor olarak calisiyorum. universitemde ayni sehirde oldugu icin ailemle kaliyorum. Kaldigimiz apartman 5 katli bir aile apartmani. En alt katta dedemler, sonra biz, ustumuzde halamlar, onun ustunde ablamla esi ve en yukarida dedemler amcamlar oturuyor. Neyse yasadigim olaya geceyim. Ailede herkes masorluk yaptigimi bilir ve kimin isi dusse malesef hemsirelik, doktorluk gibi bedava masaj yapiyorum sik sik. Amcam, babam, annem, ablam, ozellikle romatizmasi bulunan dedem beni sik sik cagirirlar.
Bir gun herzamanki gibi saat 10 civari isten dondugumde annem yemegimi hazirlamisti ve millet yemegini coktan yedigi icin hemen bir dus alip, uzerime bi t-shirt ve esofman gecirip mutfakta tek basima yemege oturmustum. Bir yandan Tv izleyip bir yandan bulasiklari yikayan annem ile konusuyordum. 15-20 dk gectikten sonra birden ust katimizdan bagirislar gelmeye basladi. Halamla enistem yine kavga ediyordu ama bu defaki cok agirdi sanirim. Halam 35 yasinda 13-14 yillik evli bir kadindir ve enistemle birlikte eczanecidir, duz kumral saclari ve kahverengi gozleri, 1.70 civari boyu ve duzgun bozulmamis fizigiyle ve zekasiyla oldukca hos sohbet birisidir. Arada sirada eczanede yanina ugrar oturup cayini icer sohbet ederiz. Neyse hemen babam iceriden cikti ve noluyor diye soylenmeye basladi. Halam babamin en kucuk kardesiydi ve onu cok severdi. Sesler biraz daha surdu ve bi kapi carpisi duyuldu. Annem mutfak penceresinden bakti ve enistemin ciktigini soyledi. Babam anneme hemen yuru git bakalim nasil, agliyor heralde dedi. Bana sende git oglum, bak bakalim kotu bisey varsa hastaneye filan gotururuz dedi.
Annemle ust katimiza cikip kapiyi tiklattik ve kisa bi sure sonra halam aglayarak kapiyi acti. cok kotu gorunuyordu, uzerinde bir ince bir sabahlik vardi, hemen annem sarildi iceriye gectik. Halam bir yandan anlatip bir yandan agliyordu. Sanki ben yokmusum gibi cocuk yapmaya karar verdiklerini ama 3-4 aydir bi turlu hamile kalamadigini, sanirim yasinin biraz ilerlediginden olmadigini bu yuzden de enistemle son zamanlarda tartistiklarini anlatiyordu. Durumuna gercekten cok bozulmustum, hala bi elini yuzunu yika sana ufak bi masaj yapayim gerginligini alir, cok kotu gorunuyorsun dedim. once gerek yok filan dese de annem de iyi fikir hadi Esin iyi gelir rahatlarsin dedi ve halam kalkip elini yuzunu yikayip geldi.
Geldiginde yanda koltukta duran battaniyeyi alip yere sedim, istersen uzan soyle dedim ve yere uzandi. Annemle konusmaya devam ediyorlardi bende omuzlarina ve kollarina masaj yapiyordum. Sonra annem baban simdi cay ister, sizde isinizi bitince gelin, cay demleyeyim ben dedi ve halamda olur biz yarim saate geliriz dedi. Annem gittigi siralarda ayaklarina masaj yapmaya baslamistim ve oldukca guzel ayaklarini ellerimle ozenle ovmuyordum. Daha sonra ise yavas yavas dizlerine kadar geldim. Yaninda degilde tam arkasina gecip bacaklarina oyle masaj yaptigim icin sabahligi dizlerinin cok uzerine gitmis ve neredeyse siyah ic camasirini goruyordum. simdiye kadar hic kotu birsey dusunmedigim halama karsi dizlerine kadar geldigimde ellerim titrer olmaya baslamisti nerdeyse. Sonra dizlerinin uzerinden baldirlarina dogru geldim ve sabahliginin etegini biraz daha kaydirip bas parmaklarim kilotuna deyene kadar masaja devam ettim. Sikim artik kazik gibi olmustu ve altimdaki Boxer ve esofmani zorluyordu.
Halam cok iyi geldi bu Fatihcim, sen bu isi iyi biliyorsun dedi. Bende eh az cok ama bizim masaj salonlarinda daha rahat masaj yapabilmek icin en azindan bikinilerle salona girer kadinlar, boyle biraz yarim oluyor dedim. Yan donup dogruldu ve bir cirpida geceligini cikararak eh, daha iyi olacaksa oyle yapalim dedi. Birden gozlerimin onunde muhtesem fizigiyle, siyah kilot ve siyah dantelli sutyeniyle kalmisti. Sutyeninin arasindan gogus ucunu gorebiliyordum, gogusleri bir elimi dolduracak buyukluktelerdi. Agzimin acik oldugunu farkedip gozleri esofmanimin altina kaydi , tekrar yuz ustu uzanarak, sasirma canim bu kadar nolacak, sen devam et dedi. Gercekten cok hossun hala dedim ve beline dogru masaj yapmaya basladim. Sonra sirtina geldim ve sutyenini acip iki kurek kemiklerini ovmaya gogus kenarlarina kadar ellerimle bastirmaya basladim. Parmaklarim simdi yumusak goguslerine kadar iniyordu. Daha sonra tekrar beline dogru gelip baldirlarina gectim ve yavas yavas urkerek kalcalarina dogru ciktim. Halamin birsey demesinden, benim dusuncelerimi anlamasindan korkuyordum. Kilodunu yanlara kaydira kaydira kalcalarinin arasina dogru sikistirdim ve artik kalcalarini yogurmaya basladim. Halamin nefes alis verislerini duyabiliyordum. Ellerim titriyordu artik resmen ve halam Ellerin neden titriyor fatih bu kadar dedi ve diyecek birsey bulamiyordum. Eh halam oldugun icin sanirim normalde olmaz dedim. Hmmm, sorun yok sen normal birisiymis gibi dusun o zaman beni dedi.
Bende biraz cesaretlenerek simdi parmaklarini iyice kalcalarinin arasina kaydirarak got deligine ve aminin kenarlarina surtturmeye basladim, bunu yaptigim anda halamin tuylerinin diken diken olusunu ve hizli bir nefes alisini hissettim ve biraz daha rahatlamistim. cunku halamda ses cikarmamis ve ustune hoslanmisti. isi biraz daha ileriye goturerek bas parmagimin birisini halamin got deliginin uzerine bastirip, diger elimi aminin arasina dogru goturup iyice bastirdim ve hafif oksadim. Birden basini cevirip, Napiyorsun sen Fatih? dedi. Yuzundeki kizginlik gibi gorunen ifadenin arkasinda hafif bir tebessum gorebiliyordum ve sen rahatina bak hala, masaj yapiyorum dedim ve onune dondu. Elimle oksamayi surdurdukce bir bas parmagim artik neredeyse gotune girmisti ve diger elime amindan sular geliyordum. Birkac kez oksadiktan sonra dizlerini geri cekerek domalmaya basladi. Bu firsati kacirmayip bir elimle kilodunu yana ayirip diger elimle belinden tutup kendime dogru cekerek o guzel, kirmizi ve sicak amini yalamaya basladim. Nefesi kesilir gibi olmustu. Sonra elimi goslerine dogru uzatip sutyeninin ustunden tutarak yukariya dogru kaldirdim ve arkasini dondurup opusmeye basladik, bir eliyle esofmanimin icinde sikimi oksuyordu. Enistem nerde hala dedim, bugun eczanede nobetci kalacak sorun yok diye fisildadi.
Sonra esofmanimi asagi cekip sikimi yalamaya basladi. Saclarini tutuyordum ve neredeyse bosalacagimi sandim, o kadar heyecandan cok etkilenmistim ama hemen olmamaliydi. Sikimi agzina alabildigince aliyor ve vakum gibi git geller yapiyordu.Bu sirada bende koltuga oturdum ve biraz daha yaladiktan sonra artik dayanamayip Halami uzerime cektim. Bacaklarini iki yana acip sikimi eliyle tutarak, 4-5 gunluk trasli amina soktu. Gercekten muhtesem bir seydi. Sikimin sicakliktan yanmaya basladigini hissettim fakat cok fazla zevk aliyordum. Ellerim kalcalarinda belinde, kucuk ama elimi dolduran goguslerinde geziniyordu. Yaklasik 2-3dk git-gelden sonra titreyerek icine bosaldim. Kulagina bir tanesin Halacim, muhtesemsin dedim ve bir sure oylece kaldik. Sonra kalkti ve tekrar sikimi yalamaya basladi. Bu bana da ona da yetmemisti. 4-5dk sonunda tekrar kazik gibi olmustum. Yerde battaniyenin uzerinden divana dogru halami domalttim ve arkadan amina yavas yavas surtmeye basladim. Bir eliyle kasigimi tutuyor, hadi diyordu. icine girip gidip gelmeye basladim. Halam derin derin ihhhhh, ohhhhhh lar cekiyordu ve basini ellerinin arasina dogru almis duruyordu. Bense bir parmagimla got deligini yumusatmaya basladim. Az onceki masajdan dolayi biraz yumusamisti zaten. Daha sonra sikimi cikarip got deligini zorladim. once aciyla inledi fakat hayir yapma da diyemiyordu. Biraz daha zorladim ve ancak sikimin basinin girdigini hissedebiliyordum. Goguslerinden kendime dogru cekip biraz daha dogru cektim ve halamin tiz bir cigligiyla tamamen icine girdigimi anladim. Hizli hizli nefes alip veriyordu. Keske yapmasaydin bunu dedi. Halacim sende biliyosun cok zevk alcaksin dedim ve o sekilde sikimi cikarmadan yere yuzu ustu uzatip belinin altina koltuktan aldigim minderi koydum ve yavas yavas gidip gelmeye basladim. inlemeleri kulagimda cinliyordu, ellerimle hem kalcalarini bastirip oksuyor hemde hizli hizli gidip geliyordum.Biraz sonra bosalacagimi anladim ve geliyorum dedim, o da tamam canim bende dedi ve uzerine yigilarak bosaldim. uzerinde oylece kalakaldim, cok yorulmustum.
Tam bu sirada kafami hafifce kaldirdim ve salon kapisinda birden ablamin oldugunu farkettim. Agzi acik bir sekilde bizi izliyordu. once ne yapacagimi sapitip hemen kenara cekilip koltuga oturdum. Megerse annem asagiya inerken dis kapiyi aralik birakmis. Biz yarim saate caya geliriz dememize ragmen 1 saatte gelmeyince annem ablami bizi cagirmaya gondermis.

1 yorum:

  1. 543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACSAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KARISIYLAN MUHTECEM Bİ SEKSYASAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TÜRCÜBELI PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN CIDI OLANLAR VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLANLAR ARASI SAYGILARIMLA PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil