30 Haziran 2016 Perşembe

Bodrumda tecavüze uğradım SEX HİKAYEM

Herkese selamlar ben Aslı. 20 yaşındayım 166cm ve 56 kiloyum, yani balık etliyim, ama genelde erkekler kalçama bayılırlar, büyük yuvarlak ve tam sıkmalıktır. Bu siteyi yeni keşfettim ve hemen sex hayatıma yön veren olayı paylaşmaya karar verdim. Bu olay başıma 3 sene önce geldi, ama önce kendimi biraz anlatayım. O zamanlar ben daha bi içine kapanık ve sadece 1 erkek arkadaşı olmuş bir kızdım ve birçok genç kız gibi sex benim içinde evlilikten önce tabusuydu.3 yıl önce bir yaz günü arkadaşlarla dışarıda eğlenmiştik. Saat gece 00:30 gibi arabası olan bir arkadaş hepimizi evlerimize yakın yerlere bıraktı. Beni de evime 200m uzaktaki ana caddeyle bizim sokağın kesiştiği noktada bıraktı ve ben eve yürümeye başladım. Bizim sokak sakindi ve arkamda bir ayak sesi duydum ve yaklaşıyordu. Ben hızlanınca o da hızlandı. Korkmaya başladım çünkü ailemde yazlıktaydı ve takip edilmek yalnız kalan bir kız için çok vahim bir olaydır, ama apartmana varmıştım. Behçeyi katederken ses yine arkamdaydı, acaba bizim apartmandanmı diye merak edip baktım ama tanıdık değildi hemen anahtarla kapıyı açtım ve tam kapatırken arkamdan takip eden bana hiç tanımadığım birini sordu. Ben tanımadığımı söyleyince o da o kişinin apartman görevlisi olduğunu savundu, ama o da yanlıştı. Tam kapıyı artık kapatıyordumki beni kolumdan yakaladı ve hemen ağzımı kapadı ve bodruma götürdü. Orada ellerimi bir boruya ve ağzımı bağladı. Ben üstümde dekolteli ve askılı bir body ve bir tam mini olmayan kot etek ve topuklu terliklerimle karşısındaydım ve çaresizdim. Askılı giydiğim için sutyen takmamıştım. Adam oldukça azgındı, badimi tuttuğu gibi ikiye ayırdı ve gögüslerimi emmeye, yalamaya, ısırmaya başladı. Bense ağlıyor ve bağırmaya çalışıyordum ama nafile. Canım yanıyordu. Adam gögüslerimden aşağı doğru devam etti ve eteğimi yukarı kıvırdı, bense korkuyor bacaklarım titriyordu. Adam külodumun üstünden amıma baskı uyguluyordu bense kendimi kasıyor ve bacaklarımı kapatıyordum ve adam sinirlenip bana bir tokat attı. Sonra adam tüm karşı koymama rağmen külodumu çıkardı ve cebine attı. Şimdi hem eliyle hem de diliyle amımla oynuyordu. 5 dk kadar yaladıktan sonra ben de ilk defa boşalmıştım ve bir ıhh sesi çıkardım, sanırım adamın istediği kıvama geliyordum. Biraz daha oynayınca ben iyice gevşemiştim ve titriyerek boşalıyordum, ilk orgazmımı tanımadığım bir adamla yaşıyordum. Tam o sırada beni yere oturttu, bense boşalmanın etkisiyle gevşemişken ağzımı açtığı ve ne zaman çıkarttığını bilmediğim aletini ağzıma verdi. İnik hali 15-16 cm civarıydı. Ben çıkartmaya çalıştıkça o da eliyle kafama baskı uygulayıp daha çok sokuyordu ve ben belki bende onu boşaltırsam beni bırakır diye emmeye başladım. Baştaki iğrenmem geçmiş ve kurtulma umuduyla adamın sikini yalıyordum. Bu arada o da ağzımda büyüdükçe büyüyordu ama ben sadece baş kısımlarını alabiliyordum, adamsa hala kafamı bastırıyordu. Bir süre sonra adam kafamı sabitledi ve boşalmaya başladı. İlk kısım tazyikle boğazıma gidince mecburen yuttum, çok tuzlu bir tadı vardı. Gerisini de adam zorlayınca yuttum. Adam ağzımdan çıkınca aletinin yaklaşık 21-22cm olduğunu farkettim. Kurtulurum umuduyla beklemeye başladım ama nafile adam tekrar benim amımı yalamaya başladı, tekrar zevklenmiştim ve bacaklarımı iyice açmıştım. Ben kendimden geçmeye başlamıştım, gerçekten tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bak sözünün kanıtıydım. Bir an için adam yalamayı bıraktı ve sikini amıma dayadı daha ne olduğunu bile anlayamadan başı içime girmişti. İlk defa yarrak yiyordum ve ilk için çok büyüktü. Adam umursamadan tekrar yüklendi çoğunu sokmuştu. Sanki içim yırtılıyordu, acıdan tekrar ağlamaya başlamıştım, bekaretimi de kaybetmiştim. Adam gel gitlere başladı ve giderek hızlandı ve "oh ne kadar darsın, harika" diye konuşuyordu. Ben de alıştım ve hafif hafif inlemeye başladım. Adam hızlandıkça daha çok zevk almaya başladım, artık ben de istiyordum. Kısa süre sonra ilk seferden daha şiddetli titreme ve kasılmalarla tekrar boşaldım, ama o doymamıştı ve daha önce boşaldığı için bu daha uzun sürmüştü. Beni sikerken elini bir amıma bir götüme atmaya başladı, sonra götüme parmak sokmaya başladı, kaçışım yoktu, bu gece tüm deliklerimin bekaretini verecektim. Hızla içimden çıktı, beni çevirdi ve götüme dayandı önce başını soktu zorlayarak. Yavaşça git gel yapıyordu, tam alışmıştımki sert bi hamleyle yarısını sokuverdi. Bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu, gözlerimden yaşlar akıyordu. Acım geçmeden aynı şeyi tekrar yaptı ve tamamını soktu, ama ben acıdan bayıldım. Ayıldığımda fazla geçmemiştiki adam daha pompalamıyordu. Yavaşka hareket etmeye başladı. İlk sefer için böylesine büyük bir alet çok canımı yakmıştı. Adam götüm iyice alışınca sertçe sikmeye başladı ama bir eli de amımdaydı ve ben tekrar zevk almaya başladım. Götümden kan gelmişti, ama zevk acımı dindiriyordu. Yaklaşık 10 dk böyle geçti ve arkamdan çıkıp tekrar önüme soktu. Ben 1 kere daha boşaldım ve o da içimden çıkıp beni eğdi. Ben yine ağzıma alacağımı sanıp ağzımı açtım, ama o suratıma boşaldı, yine de bir kısmını yutmuştum. Adam da boşaldıktan sonra önüme uzandı. Aleti inmişti, bense inanılmaz bir şekilde sexin verdiği zevkle daha fazla istiyordum. Eğildim ve adamın sikine sürtmeye başladım, şimdi benim gözüm dönmüştü. Bunu gören adam da "Bak sen bakireydi, sayemizde orospu oldu" dedi. Orospu demesi beni iyice azdırdı. Adam sessiz olursam çözeceğini ve daha çok zevk alacağımızı söyledi, ben de onayladım ve beni çözdü ve sikini tekrar ağzıma verdi. Ben yine yalarken elimi tutup sikine götürdü ve nasıl yapılacağını gösterdi. Ben de ona uyarak yalayıp kaldırdım onu. Adam beni tutup az önce bağlı olduğum duvara bu sefer yüzüm dönük dayadı beni ve arkadan amıma girdi. Bu daha da zevkliydi, ben 2 kere boşaldım, ama adam daha önce 2 kez boşalmış olduğu için bir türlü boşalmıyordu ve içimden çıktı. Hızla götüme yüklendi bu sefer kolaylıkla girip ilkinden daha da sert sikmeye başladı. Adam köpek gibi hırlıyor bense inliyordum. Adam artık delik ayırmıyordu bir amıma bir götüme sokuyordu ve sonunda tekrar suratıma ve göğüslerime boşaldı. Ben hiç beklemeden tekrar sikini ağzıma aldım ve kaldırdım. Adam da bu sefer beni kucağına alıp duvara yasladı ve bacaklarımı dolamamı söyledi ve amımdan sikmeye başladı. Sonra kucağındayken yere uzandı ve ilk defa ben üstteydim. Zıplamaya başladım sikinin üstünde, bazende kalçamla daire çizerek daha çok zevk almaya çalışıyordum, galiba sex gerçekten de içgüdüsel birşeydir. Sonra beni domaltıp arkadan götüme yine sert bir giriş yaptı, ama artık alışmıştım ve zevk sularım şelale gibi akıyordu. Adam tekrar amımla götümü sık sık değişerek sikmeye başladı, bir yandan da erkeklerin hayran olduğu kıçıma şaplaklar atıyordu. O kadar çok inlemeye başladımki adam tekrar ağzımı bağladı. Yaklaşık bir yarım saat daha sikti beni ve tekrar suratıma ve bu sefer saçlarıma boşaldı. Çok yorulmuştuk, ama ben daha da istiyordum, bütün suratım, saçlarım ve göğüslerim döl içindeydi. Adama ailemin olmadığını ve yukarıda yatakta devam edebileceğimizi söyledim, ama onun hali kalmamıştı ve belki de yakalanma korkusuyla bana sertçe "tadını kaçırma" dedi. Saatime baktığımda 4 olmuştu adam toparlanıyor ve bir yandan da bana tehditler savuruyordu, onu ele vermem durumunda beni rezil edeceğinden bahsediyordu. Benim öyle bir niyetim yoktu, hatta tekrar tecavüzüne uğramayı istiyordum. O giyinip konuşurken yırttığı badimi ve eteğimi alıp ona verdim ve "harikaydın canım" dedim. Adam şok olmuştu. Ona sırtımı dönüp yerde duran çantamı almak için eğildim. Amacım onu tahrik etmekti, ama belliki hali kalmamıştı ki kıçıma bir şaplak daha vurup hediyeleriyle hızla uzaklaştı. Ben de ayağımda terliklerim elimde çantam çırılçıplak ve döl içinde daireme çıktım. Evde banyoya girip temizlendim ve evde bulduğum bir salatalık ve bir deodorant şişesiyle sabaha kadar kendimi tatmin ettim. Bu olay tüm sex hayatımı değiştirdi, çünkü artık sex bağımlısıyım ki biz zamanlar bu bir tabuydu. İstediğim herkesle, kadın erkek faretmeksizin yatıyorum yeter ki yarrak yiyim. O adama gelince bir daha hiç uğramadı ve bu yüzden ona kızgınım. Umarım bunu okur da tekrar gelir ve beni siker.

1 yorum:

  1. 543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACSAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KARISIYLAN MUHTECEM Bİ SEKSYASAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TÜRCÜBELI PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN CIDI OLANLAR VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLANLAR ARASI SAYGILARIMLA PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil