3 Haziran 2016 Cuma

Babasını azdırıp bembeyaz amını siktiren çıtır sarışın

Selam seks hikaye okurları ben Mersin’den Ferda. Sizlere babamın o kocaman yarağı ile beni nasıl siktiğini anlatmak istiyorum. Babamla hikayemiz bir minübüste başladı. Ailece bir yere misafirliğe gitmeye karar verdik. Dolmuş o kadar kalabalıktı ki adım atmaya yer yoktu. Annem ve ben bindik arkamızdan da babam ve erkek kardeşim geldi. Dolmuş o kadar kalabalıktı ki kapısı bile kapanmıyordu. Sıkışıklıktan babama doğru yaslanmış o şekilde duruyordum. Kıçımı babama öyle bir yaslamışım ki bir süre sonra sert bir şey arkamdan baskı yapmaya başladı. babamın sıcaklığı kıyafetimin üzerinden bile geliyordu. Çok heyecanlanmıştım ve hafifçe götümü oynatıp babamın sikini tam göt yanaklarımın arasında denk getirdim. Deli gibi kalbim atıyordu. Daha önce hiç bu kadar bir erkeğe yaklaşmamıştım. Minübüsün içinde amım sırılsıklam ıslandı. Şoför frene bastıkça bağırmamak inlememek için kendimi zor tutuyordum. Babamın siki de taş kesilmiş arkadan götüme baskı yapmaya devam ediyordu. Kendimi kaybettim ve bir ara zevkten inledim. Ama dolmuş o kadar kalabalıktı ki kimsenin bunu fark edecek hali yoktu. Çok zevkliydi acayip bir yolculuk oluyordu. Yolculuk bitti ve dolmuştan indik babam kalkan sikini saklamaya çalışıyordu. Misafirlikte birkaç saat kaldıktan sonra dönmeye karar verdik içimde yine aynı şekilde yolculuk yapmak için dua ediyordum. Ama işler umduğum gibi gitmedi dönerken minibüs bomboştu. Eve geldim ve o anın hissi ile mastürbasyon yaptım. Uzun bir süre sonra evde temizlik yapıyordum ve sadece babam vardı. Babamın önünde eğilerek dikkatini çekmek için firikik veriyordum. Ama hiç bana bakmıyordu. O arada dışarıdan sesler gelmeye başladı. Ben de cama koşup baktım dışarıda kavga vardı. Babam da gelip camdan bakmaya kalkınca yine arkama sikini dayadı. İşte aradığım fırsat ayağıma gelmişti. Ben de kalçalarımı geri doğru çıkartıyor babamın yarağının araya girmesini sağlıyordum. Siki yeniden büyümeye ve sertleşmeye başladı. artık babam da onu istediğimin farkında bir şekilde arkamdan abanıyordu. İkimizde dışarıdaki kavgaya bakmıyor ama bu anı bozmamak için bakıyor gibi yapıyorduk. Babam elini kalçama atınca titremeye başladım. Kalçalarımda ellerini gezdiriyor ben de zevkten uçuyordum. Bundan cesaret aldım ve elimi arkaya babamın sikine attım. Babam hemen camı kapattı ve beni içeri çekti. Delirmiş gibi kalçalarımı avuçlayarak dudaklarıma yapıştı. Kalçalarımı öyle bir sıkıyordu ki canım bile yandı. Ben de boş durmadım ve sikini şortundan dışarıya çıkardım. Babamın kocaman yarağı taş gibi olmuş dimdik duruyordu. Sikini ağzıma aldım ve deli gibi yalamaya başladım. O kadar büyüktü ki ağzıma sokunca nefesim kesilir gibi oluyordu ama ben duramıyor yeniden yeniden siki boğazıma kadar sokuyordum. Babam bi kaldırıp kanepeye fırlatır gibi attı. Önümde diz çökü ve amıma kafasını dayadı. Elleri her yerimde geziyor tırnaklarını vücuduma batırıyordu. Göt deliğimi yalamaya geçti belli ki amımdan sikmeyecekti. Ben de parmaklarımı amımın üzerine atarak okşamaya başladım. Babamın dili göt deliğimden içeri girdikçe ölecek gibi oluyordum. Beni domalttı ve işte başlıyordu. Sikini göt deliğime dayadı. Götüm küçücüktü daha başını sokar sokmaz canım o kadar yandı ki çığlığı bastım. Babam biraz bekleyip kökledi. Göt deliğim kesin yırtıldı sandım. Şimdi kendimi geriye doğru itiyor babamın taşaklarının götüme değmesini istiyordum. Babam beni bu pozisyonda bir süre sikti. O sikerken ben iki defa sarsıla sarsıla boşaldım. Çok geçmeden babam içimde gelmeye başladı. sıcacık dölleri götümün içine doluyordu. Üzerime yığıldı. Ben de alttan elimi taşaklarına attım ve okşamaya başladım. Bir süre bu şekilde yattıktan sonra babam banyoya gitti ben de koltukta yığılıp kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder