11 Haziran 2016 Cumartesi

Götünü aynı anda iki yarrak birden sikiyor kendi bile inanamıyor

Herkese selam. Ben 18 yaşında bir genç kızım. erkek kardeşim ise benden sadece iki yaş küçük. İkimizde tam ergenlik çağındayız yani. Azgın azgın ortalıkta dolaşıp duruyoruz. Ben kendimi siktirecek birini arıyorum o da sikecek birini arıyor. Benim vücudum gerçekten güzel kendimi beğendiğim için söylemiyorum ama arkadaşlarım da sürekli vücudumun güzelliğinden bahsediyor. Evde de ergenliğin verdiği yangınla sürekli mini eteklerle dolaşıyorum. Bir gün yine mini eteğimi ve atletimi giymiş salonda müzik dinliyordum. Evde kimse yoktu. Kardeşimde odasındaydı. Bir süre bu şekilde takıldıktan sonra kardeşimin ne yaptığına bakmak için odasına gittim. Kapıyı çalmadan içeriye daldım. Ama kardeşim hemen yorganı üzerine çekti. Ben de seni yaramaz ne yapıyosun bakalım orada dedim. Şakasına yoganı üzerinden çektim. Bir baktım kardeşimin siki meydanda. Önce çok utandı abla napıyosun ya falan dedi. Ama ben odadan çıkınca giyinip yanıma geldi. Ben de kardeşimi salonda sıkıştırmaya devam ettim. O hal neydi öyle ne yapıyordun bakalım falan diyordum. Daha fazla kızdırınca dayanamadı kalktı ve beni belimden kavradı. Ben ne yapıyorsun demeye kalmadan sikini eteğimin üstünden götüme dayadı. Arkamda sikinin taş gibi olduğunu hissediyordum. Ben çırpındıkça siki daha çok kalkıyor daha çok bastırıyordu. Göt deliğime siki çarptıkça ben de tahrik olmaya başlamıştım ama yine de kardeşime kendimi siktiremezdim. Kaçmaya çalışınca yere kapaklendım ve eteğim iyice belime kadar açıldı. Oooo Abla dantelli külot giymişsin diyerek arkama abandı. Bu defa sikini şortundan çıkarmış külotumun üstüne sürtüyordu. O sürttükçe kalp atışlarım hızlanmaya başladı. kardeşimin siki beni heyecanlandırmıştı. Ben de artık direnmeyi bıraktım ve anın tadını çıkamaya başladım. Kardeşime dönüp madem istiyorsun gel odama gidelim kapıyı kilitleyip beni sik dedim. Hemen kalkıp odama gittik. Kapıyı da arkadan kilitledik. İçeri girer girmez çevirip beni kapıya yasladı. Üstümü yırtar gibi çıkardı. Dantelli sütyenim de artaya çıkmıştı. Kendisi de şortunu ve üstünü çıkardı. Göğüslerimi yalamaya öpüp koklamaya başladı. o kadar heyecanlıydım ki nefes bile alamıyordum. Göğüs uçlarımı emiyor dudaklarını bütün bedenimde gezdiriyordu. O şekilde yalayarak göbeğime kadar indi. Külotumun üzerinden amımı kokladı. Benim nefesim kesiliyor hadi artık diyorduım. Ama anlaşılan kardeşim ön sevişmeyi uzun tutacaktı. Beni alıp yatağa yatırdı. Memelerimi avuçlamaya emmeye başladı. sonra sikini çıkarıp iki mememin arasına yerleştirdi. O şekilde geldik yapıyor memelerimi sikiyordu. Yaklaşık 10 dakika memelerimin arasında gitti geldi ve üstümde inleyerek boşaldı. Bütün spermlerini de suratıma fışkırttı. Her yerim sperm içinde kalmıştı. Sikini temizlemeden ağzıma soktu ben de onun döllerini yalayıp yuttum. Ben yaladıkça siki yeniden kalınlaşmaya başladı. sönmüş siki ağzımın içinde kocaman oldu. Emiyor yalıyordum ve bu da hoşuma gidiyordu. Kardeşim kıvama gelince ona götümden sikmesini söyledim. Beni kaldırıp belimin altına bir yastık yerleştirdi. Götümü de domaltarak parmaklamaya başladı. önce bir parmağını sonra iki parmağını sokuyordu. Çok zevkliydi bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. Sok artık şu lanet sikini diye inlemeye başladım. Çok geçmeden sikinin başını götüme dayadı. Ama başını bile sokamamıştı. Ben de elimle ona yardım ettim ve yarısı girdi. Çok acımıştı ama artık ok yaydan çıkmıştı. Kardeşim yarısı girdikten sonra bi anda kökledi ve pompalamaya başladı. sik beni kardeşim diye altında kuduruyordum. Bir elimi amıma atıp kendi amımı okşamaya başladım. Kilitorisimi okşuyor zevkten uçuyordum. 10 dakika içinde ikimizde orgazma ulaştık. Immmm, ohhh sesleri arasında boşaldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder