16 Mart 2016 Çarşamba

okulun oruspusunu ilk ben siktim

Merhaba sizlere başımdan geçen bir olayı anlatacağım bu olay 2 3 hafta evvel oldu ben sağlık lisesindeyim ve orda bi kız vardı adı aleyna beni sevdiğini öğrendim ve derslik artdaşım bir artdaşım senden hoşlanıyor tanışmak istermisin dedi bende neden olmasın dedim neyse aşağı indim tanıştık falan artdaşlar turırdı taraflarında takıldım ondan nihayetra banne facebooktan istek yollayıp çıkma önerii etti bnde kabul ettim bende bilerekten beni sevdiğini delilla dedim facebookta o da dediki nasıl delillıyabilirim ki bende kızlığını banne vericeksin dedim oha tamam dedi neyse ertesi gün çıkışta mektepun yakınlarında bi inşaat vardı boştu oraya gittik konuştuk falan ben pantolonumu indirdim sikim kazık gibi olmüjde ağzına al dedim birazda dahilinde ya olmamışile kalırsam diye korkuyordu bende al şunu ağzına diye bir bağırdım başsından tutp sikime matemladım yaladı en nihayetunda ağzına boşaldım hadi şimdi sen soyun işimiz bitmedi dedim soyundu kız bir ten bir kemik körcım onu kullanmaktı zaten elimle biraz ıslattım amını nihayetra bi matemlamamla ölüyor sandım öyle bi ışıkyat attı ki çok korktum nihayetra alıştı arkaık ah oh sesleri çıkarmaya başladı tarafi oda zevk alıyordu neyse 20″30 dk boyunca siktim nihayetra giyindik ben o giyinirken arkaık bitti ayrılıyorum orda ağlamaya başladı bende çıktım eve geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder