16 Mart 2016 Çarşamba

Bana zorla sahip oldu

Trende biletçiyle ıslakadığım tecavüz olayını anlatacağım.Bu seks hikayeleri gerçektir.lütfen ona göre okuyunuz. Ben İstanbul da oturan ve Eskikent Anadolu Üniversitesinde öğrenci bir genç kızım. Sürekli Eskikent İstanbul arasında yaptığım seyahatlerde treni kullanırdım. Hem ailemin ekonomik durumuna uygun hem de keyifli yolculuk yapardım. Arkadaşlarım bir sohbet de trende nasıl parasız yolculuk yaptıklarını banne anlattılar . Kısaca en yakın istasyona kadar bir bilet alıp o biletle İstanbul’a kadar gidiyorlarmış. Çok da doğru bir metot çünkü yalnızca Eskikent çıkışında denetim yapılıyor. Bende öyle bir bilet aldım. Kontrolden nihayetra Başladım ahenkaya birkaç saat nihayetra basımda bir görevli biletime bakmak istiyor. Kontrolden nihayetra kendisini takip etmemi söyledi. Görevlilerin bulunduğu bir bölmeye

geçtik. İçeride bizden başka bir adam daha vardı o da biz girdikten birkaç dakika nihayetra gitti. Adam tarafıma oturdu ve yaptığımın suç olduğunu para cezası keseceğini söyledi. Bende bir daha yapmayacağımı ve param olmadığını söyledim. Görevlinin nazarları sanki dahilimi ısıtmıştı. Yakışıklı ve emekliliği yaklaşmış bir adamdı ve üniforma çok yakışmıştı. Ben ceza ödeyemeyeceğimi ve ne isterse yapabileceğimi söyledim. Görevli ani eliyle göğsümü tutarak ‘ ne istersen yapar mısın dedi’ . zaten benimde istediğim oydu ve elimi bacağının üstüne koydum. Adam gömlek düğmelerimi bir anda çözüp göğüslerimi ele geçirdi. Gerçi yola çıkmadan sevgilimle iki saate yakın sikişmiştim kör adamda beni çeken bir şeyler vardı. Ben vakit kaybetmeden ışıkmuarı indirdim ve uçurumağını derhal ağzıma aldım. O da bos durmayıp eteğin altından amcığıma parmağını sokmaya çalışıyordu. Ben artmı biraz döndürerek uçurumdımcı oldum. Ben uçurumağını emerken adam boşalacağını söyledi ve boşaldı. Ben boş bırakmadım ve tekrar emmeye başladım birkaç dakika nihayetra o ıslaktaki adam uçurumağını tekrar kaldırdı. Zaman kaybetmeden eteğimi kaldırıp o iri uçurumağın üstüne oturdum. Deli gibi sikişiyordu. Kucağında bir süre zıpladıktan nihayetra beni götten sikermisin dedim oda tabi ki dedi. Vagonun penceresine dayandım adam arkkör geçti eteği kaldırıp tükürüğüyle evvel uçurumağına nihayetra benim göt çılgınğine parmağıyla masaj yaptı. Ben uçmaya hazırdım ve uçurumağını kendi elimle yerleştirdim göt çılgınğime. Adam yavaşça itmeye başladı. Yavaş yavaş götüme girişini paydiyordum ve bende acıyla inlemeye başladım. Adam kızı ıslakında birini götten sikmenin keyfini ıslakıyordu. Birkaç kez sokup çıkardıktan nihayetra götüme boşaldı. İki senedır sevgilimle yaptığım sikişlerden çok ayrımlı ve keyifliydi. O gün ceza ödemedim ve hep aynı metotle trende seyahat ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder