16 Mart 2016 Çarşamba

ateşli fantazi gecesi

merhaba ben 39 ıslakında 1.72 boyunda boyumla kilom nispettılı bir kişiyim.Anlatacağım hikayeyi yakın bir vakitda ıslakadım.

Şirketin bir eğiitm toplantısı dahilin Antalyaya gitmiştim.Toplantıya değişik illerden sertlımcılar da sertlmıştı.İçlerinde biri vardı ki tarafına yaklaşmak mümkün değildi.Son derece nihayetbaharel bakımlı balaka olarak birikimli ve duruşu ile bile insanı hizaya getiren bir kadındı Azra Hanım.Onu görünce aklım başımdan gitti zaten toplantıyı falan unutttum.Ara ara fırsat kollayıp konuşmaya çalışsam da nezaket gereği bir takım tarafıtlar veriyor kör yüz vermiyordu.yaşı muhtemelen 32-34 aralığındaydı.Birinci gün akşkör kadar devam eden toplantıdan nihayetra herkes dinlenmeye çekildi ondan nihayetrda da akşam yemeğine geçilecekti.Ben yaklaşmaya çalıştıkça o kaçıyor kör beni de peşinden koşturmaya bayılıyordu.Bunu ayrımettim.Yemekten nihayetra bara indik herkes bir şeyler dahiliyor sohbet ediyordu.Azra da oradaydı kör her vakitki tavrı üstünde idi.Odaya çıkınca onun da kordiorda peşimden geldiğini gördüm.Bir kaç oda öteye yerleşmişti anlaşılan.Alkol etkisiyle iyice özgüven ve şehvet tavan yapmıştı.Adımlarımı biraz ağırlaştırıp yetişmesini bekledim.Sonra da tarafımdan geçerken iyi geceler diledim.O da anlamlı bir biçimde gülümseyerek iyi geceler dedi.Ben de ne yapauım elimde değil gibi bir yakım jest ve mimikler yaptım.NAsıl ulaşabilirdim ona düşünüp duruyordum.en nihayet elimdeki telefonda yüklü olan programla çekin yapıp yer belirttim.yer belirtenler arasında onu aradım.Sonra da ekledim.Bir kaç dk nihayetra kabul etti.ve sohbete başladık.ben konuştukça açılıyordum azra da imalı imalı esprilerle beni iyice baştan çıkarıyordu.Ne yapıyorsun şimdi dedi.Ben de sigara dahilmek dahilin balkona çıkacağım dedim ben de dahileyim o vakit gelsene buraya birlikte dahilerizz deyince oda numarasını sordum.723 dedi.ve ben bir solukta yolu alıp odasına girdim kör öyle basit bir insan değildi.Üzerinde sade bir ygirişken kıyafeti ve düzgün ve kendinden emin duruşu ile kahve de hazırlamaya başlamıştı.Anlaşılan bu gece banne sadece kahve ve sigara dahilirip gönderecek gibiydi.sohbete başladık havadan sudan mezun olduğumuz mekteplardan ilişkilerdenn falan konuştuk uzun uzun.kör ben gözlerimi badisinden taşacak gibi olan göğüslerinden ve bemak teninden ve dudakalrından alamıyordum.bir iki olmamışle yapsam da beni durdurdu.Kahvemizi dahiltikten nihayetra ben bir şey olmayacağını anlayınca kalkıp gitmek dahilin izin istedim.İyi geceler diledim beni kapıya kadar uğurladı .Tam elini kapıya atıp açacakken ben açacakmış gibi olmamışle yaptım ve ellerimizi üstüstü buldum.Sıcacıktı elleri.ve derhal elini kavradım.Bu gece bu kadar git arkaık dedi.Ben duruma elini ovalamaya devam ediyordum.Duvara matemlayıp dudaklarını öpmeye çalıştım engel olmaya çalıştıysa da bir süre nihayetra karşılık vermeye çalıştı.Ateşli ateşli öpüştük Nefes soluke kalmıştık.Banne yeter arkaık lütfen diye fısıldadı.Ben öpüşmekte ısrralıydım banne yeter lütfen ben evliyim dedi.ne ayrımeder ben de evliyim dedim.O gizada kendini bıraktı.Deli gibi öpüşmeye başladık.Dudaklarını boynunu göğüslerini emmeye başladım.Badisinden göğüslerini çıakrıp emiyor bir tarafdan da kaşçalarını avuçluyordum.derken şortunu da indirdim.Siyah tül gibi bir kilodu vardı .derhal kapının tarafındaki konsola dayayıp artsında geçtim Bir tarafdan banne kalçalarını sürüyüor bir tarafdan da yapma diye fısıldıyordu kör ok yaydan çıkmıştı bir kere.İç çamaşırını indirdim ve artdan amına girdim.Ohhh diye inlemeye başladıçÖyle bir kıvranışı vardı ki insanın aklını alır.Ben hızlıca girip çıkmaya başladım.Kalçalarına sertçe vura vura vura amına giriyordum.derken benden kurtuldu ve yatağa geçti.Gel aşkım dedi ve bacaklarını açıp beni üstüne aldı.bir tarafdan göğüsleriini emiyor sudaklarını öpüyor bir tarafdan da dahiline girip çıkıyordum.Amı sulanmış dahiline girip çıktıkça şap şap diye sesler çıkıyordu ben hızlandıkça hızlanıyordum.Aşkım ne yayapıyorsun dedi.ben de kulağına eğilip seni sikiyorum aşkım dedim.O da sik beni aşkım hepsini istiyorum diye inlemeye başladı.O gizada dahiline bir kez boşalmıştım bile kör durmak bilmiyordum.Üstünde olmak istiyorum dedi.ve ben uzandım.Dik ve sert sikimi elleriyle alıp amının çılgınğine yerleştirdi.ve üzerimde zıplamaya başladı.O zıpladıkça inliyor ellerimi alıp kalçalrına götürüp sıktırıyordu.Dudaklarıma eğilip harika sikiyorsun aşkım dedi.Yok böyle bir sikişme deyince dudaklarına yumuldum.ellerim kalçalarında dudaklarım dudaklarında ve sikim amının tennlikelrinde muhteşem bir sevişme ıslakadık.Kıllı sahilları kabarmış kör ateş gibi tarafan amının dahiline gidip geliyordum o zıpladıkça.Banne dahilimde büyüdüğünü paydiyorum onun sen ne harika bir şeysin dedi ve daha sert zıplamaya devam etti.Ben belinden hafif kaldırıp alttan vurmaya başladım ve hızlı hılzı gidip gelmeye başladım.Çığlık çığlığa kalmıştı azra.O inledikçe ben daha çok zevk alıyor daha iştahlı girip çıkıyordum.En nihayet uzun açlarını önüne dökmüş bir biçimde dudaklarıma eğilip öpmeye ve adaleılmaya başladı.İçinde olduğum durumde amındaki boşalma adaleılmasını payttim yüksek sesle inleyerek boşaldı ılık sıvısı adaleıklarıma kadar geldi.Ben de bir volkan gibi patladım ve o gizada bir daha orgazm oldu.sonra üst üste yığılıp kaldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder